.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس:
سعادتی : ورود دولتی ها به انتخابات سهام عدالت تخلف است
شمال نیوز : رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس، ورود مدیران دولتی به برگزاری انتخابات هیئت مدیره سهام عدالت را در استان ها تخلف دانست.

شمال نیوز: رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس، ورود مدیران دولتی به برگزاری انتخابات هیئت مدیره سهام عدالت را در استان ها تخلف دانست.

 

به گزارش شمال نیوز، مهدی سعادتی پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به اینکه برگزاری زود هنگام مجمع برای انتخابات هیأت مدیره سهام عدالت توسط مدیران دولتی در استان‌ها خلاف قانون و خلاف فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: زمان برگزاری مجمع سهام عدالت برای انتخابات هیئت مدیره هنوز نرسیده است.

 

وی گفت: در استان‌ها مدیران برای برگزاری زودهنگام انتخابات خیز برداشتند که خلاف قانونی و مغایر با ابلاغیه و دستورالعمل شورای عالی اصل ۴۴، مجلس شورای اسلامی، قانون تجارت و قانون بخش تعاون است.

 

سعادتی با اشاره به اینکه ورود مدیران دولتی در استان‌ها به برگزاری این انتخابات تخلف تلقی می‌شود و مغایر با بند ۸ ابلاغیه رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: در ابلاغیه ۸ بندی رهبری درباره سهام عدالت به صراحت تاکید شد که نباید موجبات تصدی‌گری و تداوم دخالت دولت را درپی داشته باشد.

 

وی از ورود فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی به این تخلف خبر داد و تصریح کرد: این اقدام مدیران دولتی و انتخابات در ماه‌های پایانی عمر دولت برای بقا مافیای بزرگ بازار سرمایه بر اقتصاد مردمی است.

 

نماینده مردم حوزه انتخابیه بابل در مجلس شورای اسلامی برگزاری مجمع را حق مردم و سهامداران دانست و یادآور شد: علاوه بر تخلف برگزاری زود هنگام انتخابات، تخلف دیگر، برگزاری الکترونیک است که ساز و کار آن در کشور مهیا نیست و عامه سهامداران به آن دست رسی ندارند.

 

سعادتی با بیان اینکه بزرگترین شرکت‌های اقتصادی و مادر تخصصی‌های صنعتی و معدنی، نفتی، بانک‌ها و بیمه در قالب سهام عدالت در اختیار مردم است، گفت: این کار مدیران دولتی برای بقا در اقتصاد دولت بعدی است که اجازه این کار به آنها داده نخواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سهام‌عدالت برای بخش محروم جامعه است و سهامداران باید در مقابل این تخلف مطالبه گر باشند، افزود: ارزش اقتصادی این سهام اکنون در کشور به حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برخورد فراکسیون سلام عدالت و همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقابل این پدیده مافیایی را قاطع عنوان کرد و یادآور شد: این تخلف قبل از سال نیز درحال اجرایی بود که با ورود بهنگام مجلس جلوی آن گرفته شد و این بار نیز از حق مستضعفین و محرومین به درستی دفاع می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.