.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز ؛
کارمندان از امروز به چه صورت باید سر کار حاضر شوند؟
شمال نیوز : براساس اعلام مسئولان سازمان اداری و استخدامی، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل ....
کارمندان از امروز به چه صورت باید سر کار حاضر شوند؟

شمال نیوز: شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل قبلی به صورت درصدی پابرجاست.

به گزارش شمال نیوز، بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا نحوه فعالیت کارمندان در شهرهایی که از وضعیت قرمز خارج شده و نارنجی شده، تغییر می‌کند. مسئولان سازمان اداری و استخدامی اعلام کردند، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل‌های قبلی به صورت درصدی پابرجا است. همچنین بالاترین مقام مسئول در دستگاه می‌تواند در رابطه با نحوه حضور کارکنان و دورکاری کامل بر اساس شرایط تصمیم گیری کنند.

براساس اعلام مسئولان سازمان اداری و استخدامی، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل قبلی به صورت درصدی پابرجا است و بالاترین مقام مسئول در دستگاه می‌تواند در رابطه با نحوه حضور کارکنان و دورکاری کامل بر اساس شرایط تصمیم گیری کنند.

 

 

شرایط دورکاری 

 

۱- وضعیت «زرد»:

 

کارکنان ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰% (صد درصد) ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۲/۳ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

 

۲- وضعیت «نارنجی»:

 

ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۱/۳ (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

 

۳- وضعیت «قرمز»:

 

دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر ۳/۱ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

گفتنی است، همه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و...) به طور کامل تعطیل و فقط کارکنانی که حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشند، حضور خواهند یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.