.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
« قدس» خط قرمز ایران اسلامی و جبهه مقاومت است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران قدس را خط قرمز ایران اسلامی و جبهه مقاومت دانست و بر ضرورت فعالیت فعالان مجازی در روز جهانی قدس تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و مسئله اول امت اسلام و خط قرمز ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس و با اشاره به اهمیت فعالیت فعالان فضای مجازی در این روز با توجه به عدم راهپیمایی روز قدس در این شرایط شیوع ویروس منحوس (کووید ۱۹)، اظهار داشت: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و روز بیداری ملت‌های آزادی خواه و مسلمان جهان است.

 

وی در ادامه با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به شیوع این ویروس منحوس (کووید ۱۹)، افزود: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در این چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ثابت کردند که موضوع قدس و فلسطین در اولویت این نظام اسلامی است و قدس و فلسطین اشغالی خط قرمز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود روز جهانی قدس را روز عزت و اقتدار امت اسلام دانست و تصریح کرد: دنیای اسلام و امت اسلامی سال هااست در آتش جنگ دشمنان و مستکبران عالم به سرکردگی دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانان غربی و منطقه‌ای اش در منطقه می‌سوزند و باید جهان اسلام با وحدت اسلامی حول محور فلسطین اشغالی و روز قدس در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت فعالیت فضای مجازی در روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی و فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای باید از این ظرفیت گسترده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در جهت تبیین مقاومت ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف بهره برداری کنند و این مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند.

 

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در بخش پایانی سخنان خود روز قدس را ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) دانست و تاکید کرد: به برکت این روز و ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) و تدابیر بی بدیل رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و مجاهدت‌های سرداران و نام آوران پر افتخاری چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش و همراهی برخی کشورهای اسلامی سالهاست محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و پیروزی‌های متعددی در جبهه مقاومت حاصل شده است که نتیجه همین وحدت و هم افزایی کشورهای اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت روز قدس و جایگاه آن در بین امت‌های اسلامی، بیان داشت: مبلغین و ائمه جماعات و جمعه باید از ظرفیت مساجد و شب‌های قدر و محافل دینی و مذهبی نسبت به اهمیت این روز برنامه ریزی داشته باشند و جبهه مقاومت اسلامی روز به روز به پیروزی‌های متعددی در تقابل با این رژیم کودک کش صهیونیستی دست یافته است و قطعاً خانه عنکبوتی این رژیم غاصب در حال فرو ریختن است و وعده و نصرت الهی برای پیروزی نهایی جبهه مقاومت اسلامی و ملت مظلوم و رنجدیده فلسطین قطعاً محقق خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.