.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 ؛
رییسی نیاید ، قالیباف و جلیلی با یکدیگر رقابت می کنند / اعلام کاندیداتوری سردار علیرضا افشار در انتخابات 1400
شمال نیوز: رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدی خود شده است و کم کم شخصیت های اصلی در حال مشخص کردن تصمیم نهایی خود هستند.
رییسی نیاید ، قالیباف و جلیلی با یکدیگر رقابت می کنند / اعلام کاندیداتوری سردار علیرضا افشار در انتخابات 1400

به گزارش شمال نیوز، سیدحسین نقوی حسینی در گفتگویی درباره تصمیم سعید جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: اگر حضرت آیت الله رئیسی بیاید و افرادی مثل آقای نیکزاد و جلیلی در انتخابات ثبت نام کنند حتما این نام نویسی‌ها در قالب یک هماهنگی و توافق با آقای رئیسی انجام می شود.


رئیس ستاد انتخابات استان تهران سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92افزود: قطعا در صحنه انتخابات ریاست جمهوری باید تیمی حضور پیدا کرد. سال 96 دیدیم که آقای روحانی با آقای جهانگیری آمد، بخشی از مطالب و مسائل را آقای جهانگیری مطرح می کرد و کار را پیش می برد، آن طرف هم آقای قالیباف و آقای رئیسی با هم هماهنگ بودند.

وی با اشاره به نامزدی سعید جلیلی در انتخابات 1400 باهدف ایفای نقش یارکمکی برای سیدابراهیم رئیسی، یادآور شد: قبلا این را گفتند که اگر آقای رئیسی بیاید ما به ایشان کمک می کنیم بنابراین کمک کردن راه های مختلفی دارد. یکی از راه ها آن است که ثبت نام کنند و در روند فعالیت تا انتخابات به آقای رئیسی کمک کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اگر آقای جلیلی همزمان با آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، قطعا هماهنگی بین آنها وجود دارد، اظهار کرد: اگر آیت الله رئیسی نامزد نشود، آقایان جلیلی، قالیباف و نیکزاد همه نامزد هستند و قطعا هم تا آخر در صحنه رقابت باقی می مانند. 

 

اعلام کاندیداتوری سردار علیرضا افشار در انتخابات 1400 

 رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی و فرمانده اسبق بسیج برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
اعلام کاندیداتوری سردار علیرضا افشار در انتخابات 1400

سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی و فرمانده اسبق بسیج در نشست خبری صبح امروز خود، برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

علیرضا افشار رئیس کمیته تدوین و ترویج منشور اخلاق انتخابات و رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه دفاع ملی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران که در محل فرهنگسرای رسانه برگزار شد، در پاسخ به سوال تسنیم درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: بنده در حال بررسی شرایط بودم و به این نتیجه رسیدم که باید در صحنه انتخابات حضور یافت و ان‌شاءالله حضور می‌یابم و حدود ۴۰ برنامه برای حل مشکلات اساسی کشور در حوزه‌های مختلف تدوین کرده‌ایم. نامزد‌ها باید برنامه داشته باشند و ما برنامه‌مان را در اختیار مردم قرار خواهیم داد. سعی دارم وحدت را بین نامزد‌های جبهه انقلاب ایجاد کنیم و همه کنار نامزدی باشیم که مقبولیت بیشتری داشته باشد و اگر تعدد نامزد‌ها منجر به مشارکت بیشتر بشود، باید باشد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.297 seconds.