.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۵ نفر پارسال براثر مسمومیت گاز در مازندران فوت کردند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی مرگ و میر براثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن گفت: ۲۵ نفر سال قبل جان خود را براثر آن از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز،  علی عباسی اظهار داشت: درسال گذشته ۲۵ نفر شامل ۲۲ مرد و مابقی زن بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافت.

 

عباسی افزود: بر اساس این گزارش شهرستان‌های ساری با هفت و بهشهر و کلاردشت هر کدام با سه مورد بیشترین فوتی و شهرستان‌های بابلسر، بابل، نکا، سوادکوه، سیمرغ، چالوس هر کدام با یک فوتی کمترین مسمومیت با گاز منواکسید کربن را داشتند.

 

وی افزود: همچنین بر اساس آمار ارجاعی مراکز پزشکی قانونی استان دی ماه با ۵ فوتی بیشترین و ماه‌های آذر و شهریور هر کدام با یک فوتی گزارش شده است. نقش اطلاع رسانی درکاهش تلفات جانی مؤثر است.

 

عضو شورای قضائی استان خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی عمومی به شیوه‌های مختلف می‌تواند برای کاهش تلفات انسانی بسیارموثر باشد و رسانه‌ها می‌توانند نقش ویژه ای در اطلاع رسانی و کاهش تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کرین ایفا کنند که خوشبختانه پیگیری‌ها، هشدار و بیان آمار مسمومیت با گاز از طرف خبرگزاری، رسانه ملی و سایت‌های مجازی استان در کاهش این آمار مؤثر بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.