.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت نادر دست نشان
استاندار مازندران در پی درگذشت نادر دست نشان، از چهره‌های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پی درگذشت نادر دست نشان، از چهره‌های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران که با عشق عمیق خود به این سامان؛ در تمام دوران بازیگری؛ با پیراهن باشگاه نساجی به میدان رفت، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎

 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

انالله و اناالیه راجعون

 

درگذشت نادر دست نشان، از چهره‌های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران که با عشق عمیق خود به این سامان؛ در تمام دوران ورزشی؛ با پیراهن باشگاه نساجی به میدان رفت و در صحنه‌های بزرگ بازی و مربیگری در فوتبال، کارنامه یی موفق از خود در باشگاه‌های مختلف و حتی در سطح ملی بر جای گذاشت؛ موجب اندوه دوستداران ورزش فوتبال و مردم مازندران و موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

 

زنده یاد دست نشان، فوتبالیست و کاپیتانی با نام و نشان و موفق، مربی ارزشمند با کارنامه‌ای درخشان و انسانی با اخلاق بود، که همگان به نیکی از او یاد می‌کنند و قطعا یاد و خاطره اش در تاریخ فوتبال این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.

 

اینجانب مصیبت درگذشت ورزشکار با اخلاق و پیشکسوت فوتبال؛ روانشاد نادر دست نشان را به جامعه ورزشی و فوتبال ایران و مازندران و خانواده سوگوار آن فقید سعید تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال، برای آن عزیز سفرکرده؛ علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسالت دارم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.495 seconds.