.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود نوبرانه‌های بهاری به بازار با قیمت‌های نجومی
شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰ هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه فراوان محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.
ورود نوبرانه‌های بهاری به بازار با قیمت‌های نجومی

فارس:  پای نوبرانه‌ها که بازار میوه استان مازندران باز می‌شود اولین موضوعی که جلب توجه می‌کند قیمت‌های نجومی است که البته این موضوع روند طولانی ندارد و با عرضه محصولات در بازار شاهد روند کاهشی قیمت میوه‌ها در بازار هستیم.

این روزها بازار میوه استان با ورود نوبرانه‌های بهاری از گوجه سبر یا به عبارتی آلوچه و توت‌فرنگی رنگ و رویی دیگر به خود می‌گیرد.

البته این موضوع همواره در ارتباط با میوه‌ها و محصولات نوبرانه وجود داشته که قیمت بالای آن همواره جلب توجه می‌کرد و با عرضه محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت خواهیم بود.

شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

  امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: قیمت امروز گوجه سبز در میدان میوه‌و تره‌بار  ۱۰۰هزار تومان و توت‌فرنگی ۴۰ تا ۴۵هزار تومان بوده است.

وی با بیان اینکه قیمت موز در میدان میوه و تره‌بار به ۳۰ هزر تومان رسید، اضافه کرد: قیمت گوجه ۵ هزار، خیارمحلی ۱۲، خیار درختی ۵ هزار، سیب دماوند ۱۲هزار، کیوی ۱۲هزار، سیب‌زمینی ۴هزار، پرتقال ۸هزار، هندوانه ۴هزار و خربزه ملون ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان بوده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران تصریح کرد: تمامی این قیمت‌ها مربوط به میدان میوه و تره‌بار است و در فروشگاه‌ها، خواربارفروشی‌ها و فروشندگان خرد با ریافت سود حدود ۳۰ درصدی به فروش می‌رسد که دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و برخورد جدی در دستور کار قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.