.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابجایی بیش از ۱۷ هزار مسافر از فرودگاه‌های مازندران
۱۷ هزار و ۱۹۰ مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین ماه از فرودگاه‌های مازندران جابجا شده اند.

به گزارش شمال نیوز، وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: ۱۷ هزار و ۱۹۰ مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال در قالب ۲۶۴ سورتی پرواز از فرودگاه‌های مازندران جابجا شده اند.

 

او افزود: به رغم حاکم بودن شرایط خاص کرونایی در کشور، باعمل به دستورالعمل‌های صادره و رعایت تمامی شیوه نامه‌های اجتماعی، میزان مسافرت ایام عید در مجموعه فرودگاه‌های سه گانه استان امسال در مقایسه با پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

 

وطن خواه گفت: در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در مدت ۲۰ روز تعطیلات نوروزی با رشد ۳۷۰ درصدی، تعداد ۱۴ هزار و ۳۲۱ نفر مسافر در قالب ۱۹۶ پرواز، فرودگاه شهدای رامسر با رشد ۱۰۰ درصدی، یک هزار و ۶۸۲ مسافر در قالب ۴۴ پرواز و در فرودگاه شهدای نوشهر، با رشد ۱۰۰ درصدی، یک هزار و ۱۸۷ نفر مسافر در قالب ۲۴ پرواز اعزام و پذیرش شده اند.

 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای افزایش مسیر‌های پروازی اشاره کرد و افزود: با توجه به تقاضای مردم و استقبال از پرواز‌های مسیر دور، بویژه در فرودگاه‌های ساری و رامسر، امیدواریم پس از ماه مبارک رمضان شاهد برقراری پرواز در مسیر‌های جدید باشیم که پس از قطعی شدن و اعلام برنامه پروازی توسط شرکت‌های هواپیمایی به اطلاع مردم و مسافران خواهد رسید.

 

در فرودگاه ساری در حال حاضر ۷۸ پرواز، نوشهر ۲۰ و رامسر۳۶ پرواز به صورت هفتگی در مسیر‌های مختلف برقرار می‌باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.717 seconds.