.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی ۱۱۰ زندانی جرایم مالی ماه مبارک رمضان در مازندران
۱۱۰ زندانی جرایم مالی غیر عمد ماه مبارک رمضان امسال در مازندران آزاد می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، عشریه رئیس ستاد دیه مازندران  گفت: ۵۴۷ زندانی جرایم مالی غیر عمد پارسال با کمک خیران و ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

او افزود: ۴۶۳ زندانی با بدهی ۳۰۰ میلیارد تومان با کمک خیران مازندرانی و ۸۴ نفر نیز با تلاش ستاد دیه استان از طریق صلح و سازش از زندان آزاد شدند.

 

عشریه با بیان اینکه ۸۱۳ زندانی جرایم مالی در استان هستند، ادامه داد: ۴۰۲ زندانی مشمول کمک‌های ستاد دیه استان هستند و بقیه زندانیان یا مرتکب جرایم عمدی شدند یا پرونده کیفری دارند.

 

رئیس ستاد دیه استان مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی ۱۱۰ زندانی جرایم مالی غیر عمد با بدهی‌های زیر یکصد میلیون تومان که تاکنون مشمول کمک‌های ستاد دیه نشدند ماه مبارک رمضان از زندان آزاد می‌شوند.

 

عشریه با قدردانی از نهاد‌ها و نیکوکارانی که با این ستاد همکاری داشته از فعالان اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان خواست در جشن گلریزان امسال نیز کمک‌های خود را از زندانیان نیازمند دریغ نکنند.

 

او به اهمیت فرهنگ‌سازی موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی نیز اشاره کرد و از رسانه‌های استان خواست همانند گذشته با ستاد همراهی و همدلی داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.642 seconds.