.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت رئیسه مجلس: بی صداقتی آمریکا مذاکرات فرسایشی وین را متوقف می کند
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مقاومت و سرسختی آمریکا در برابر خواسته منطقی و قانونی کشورمان برای لغو تحریم‌های ظالمانه بیانگر خوی استکباری و اوج بی صداقتی کاخ سفید است.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی  اظهار داشت: فرسایشی کردن روند مذاکرات وین ناشی از تداوم سیاست‌های نابخردانه دولت آمریکا و پیگیری سیاستهای قبلی آن کشور است که به توقف مذاکرات منجر خواهد شد.

 

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با هشدار در مورد عواقب طولانی شدن مذاکرات وین افزود: جمهوری اسلامی ایران یک خواسته منطقی و روشن دارد و آن لغو تمامی تحریم‌های یک جانبه وغیر قانونی دولت آمریکا است.

 

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح اهداف مذبوحانه آمریکا از فرسایشی کردن مذاکرات جاری در وین گفت: آمریکا همچنان می‌خواهد با سیاست دفع الوقتی کشورمان را از دست یابی به حقوق حقه خود در معاهده برجام محروم کند.

 

نایب رئیس فراکسیون اقدام پیشدستانه در برابر تهدیدات آمریکا در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: اکنون با خیز بلند کشورمان برای دست یابی به غنی سازی ۶۰ درصدی دست برتر را در مذاکرات داریم.

 

کریمی فیروزجایی با تاکید بر منطق محکم و قوی کشورمان در مذاکرات بین المللی یادآور شد: در صورت خودداری آمریکا از لغو یکجانبه همه تحریم‌های ظالمانه ضد جمهوری اسلامی ایران تداوم مذاکرات در آینده متوقف خواهد شد.

 

نماینده مردم بابل هدف اصلی توافق نامه برجام را لغو تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه انقلاب اسلامی دانست وافزود: وضع ۱۵۰۰ تحریم غیر قانونی بعد از برجام توسط آمریکا نشانه خوی استکباری و منطق کور سردمداران کاخ سفید است.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر خدعه کشورهای اروپایی در مذاکرات وین گفت: اکنون ما باید طلبکارانه تمام حقوق از دست رفته در برجام را مطالبه و احیا کنیم.

 

کریمی فیروزجایی با اشاره به پیروی کورکورانه اروپا از سیاست‌های کاخ سفید گفت: کشورهای اروپایی نیز به تبعیت از آمریکا به هیچیک از تعهدات برجامی خود عمل نکردند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم عزم ارکان نظام را در پیگیری حقوق هسته‌ای کشورمان قاطع و استوار توصیف و خاطر نشان کرد: دوران مماشات و انفعال در برابر سیاست‌های مزورانه آمریکا وهم پیمانان اروپایی آن برای همیشه به سر آمده است.

 

عضو خانه ملت مصوبه مجلس در مورد مقابله با بد عهدی آمریکا را رسا و اساسی خواند وافزود: در صورت استنکاف طرف‌های برجامی از ایفای تعهدات خود در برابر کشورمان گام‌های بعدی و جدی تر برداشته خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.383 seconds.