.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس هيات نظارت بر انتخابات استان مازندران :
حضور باشكوه و حداكثري مردم در انتخابات یكي از مصاديق معروف است
شمال نیوز : حجت الاسلام دكتر علي اصغر زکوي گفت : در گذشته گستره فعاليت‌هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر، منحصر در موضوعاتي خاص با روش‌هاي خاص بوده است كه اكنون با رويكرد جديد، حوزه‌هاي متعددي را شامل شده و اين يك پيشرفت بشمار مي‌آيد.
حضور باشكوه و حداكثري مردم در انتخابات یكي از مصاديق معروف است

شمال نیوز: حجت الاسلام دكتر علي اصغر زکوي در جلسه تعاملي با دبير ستاد امر به معروف استان تاكيد كرد: يكي از مصاديق مهم در امر به معروف، تلاش براي ترغيب مردم به حضور و مشاركت حداكثري در انتخابات است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دفتر نظارت استان مازندران، حجت الاسلام دكتر علي اصغر زکوي رياست هيات نظارت بر انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و دومين ميان‌دوره اي پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در جلسه تعاملي با دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان گفت: در گذشته گستره فعاليت‌هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر، منحصر در موضوعاتي خاص با روش‌هاي خاص بوده است كه اكنون با رويكرد جديد، حوزه‌هاي متعددي را شامل شده و اين يك پيشرفت بشمار مي‌آيد.

حجت الاسلام زكوي افزود: با عنايت به اينكه انتخابات بسيار مهمي را در پيش رو داريم  يكي از مصاديق معروف، حضور باشكوه، پرشور، و حداكثري مردم در انتخابات و يكي از مصاديق منكر، عدم حضور و همچنين تخلف از قوانين و مقررات انتخاباتي توسط نامزد‌ها، دست‌اندركاراناجرايي و نظارت و مردم است كه ستاد مي‌تواند در اين خصوص فعاليت تبييني و روشنگري مناسب داشته باشد.

در ادامه آقاي مهرداد محمدي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان اظهار داشت: در رويكرد جديد، امر به معروف و نهي از منكر تخصصي در دستور كار ستاد قرار دارد و همه‌ي افراد دغدغه مند مي‌توانند با تشكيل گروه‌هاي جهادي در عرصه‌‌هاي مختلف به رشد و تعالي جامعه كمك كنند.

گفتني است در خاتمه دو طرف بر همكاري هاي بيشتر دو مجموعه با هدف هم‌‌افزايي در راستاي پيشبرد اهداف نظام تاكيد كردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.