.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و‌گو با شمال نیوز مطرح کرد :
دکترلاریجانی در میان رجال سیاسی یک سرمایه ملی و وزنه بین المللی است
شمال نیوز : دکتر خسروی همچنین به جایگاه شناخته شده بین المللی دکتر لاریجانی اشاره کرد و افزود: رییس سابق مجلس شورای اسلامی در 12 سالی که رییس قوه مقننه بود تعامل خوبی با مجالس کشورها و برخی چهره‌های سیاسی جهان داشت و امروز خود برای رجال سیاسی دنیا و رسانه های معتبرخبری چهره‌ای آشنا است و
 دکترلاریجانی در میان رجال سیاسی یک سرمایه ملی و وزنه بین المللی است

شمال نیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم در روز جمعه 28 خرداد ماه بر ضرورت وحدت و تفاهم بر روی دکتر علی لاریجانی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های ملی و وزنه بین المللی در حوزه مدیریت و سیاست، تأکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر رامین خسروی  در گفتگو با « شمال نیوز » ضمن دعوت از دکتر علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت  : کافی است به گذشته نگاهی منصفانه داشته باشیم تا حضور موثر و مدیریت مقتدرانه و بی‌حاشیه  دکتر علی لاریجانی بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  صدا و سیما و «خانه ملت» نشان دهد که ایشان همواره  از همه ظرفیت‌های موجود بهره گرفته و با همه احزاب، گروه‌ها و گرایش‌های در چهارچوب نظام همکاری و تعامل داشته است .

وی همچنین به آمدن یا نیامدن رییس سابق مجلس برای انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: گر چه تا امروز دکتر علی لاریجانی شخصاً اظهارنظری در این خصوص نداشت اما من باور دارم اگر احزاب، رجال و شخصیت‌ها به‌ویژه از مازندران که استان پدری ایشان است از وی تقاضا و اعلام همراهی کنند، حتماً پاسخی شایسته به ابراز محبت مردم خواهد داد.

دکتر خسروی به اسامی برخی افراد که اعلام کردند در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم کاندیدا خواهند شد اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم تحلیلی منصفانه ارائه کنیم برخی از این افراد، حتی نصف سابقه مدیریتی دکترعلی لاریجانی را نداشتند. ضمن این‌که حُسن نیت دکتر لاریجانی نیز در بیش از سه دهه حضور مستمر و موثری که در سیاست و مدیریت داشت، برکسی پوشیده نیست و مردم خاطرات خوبی از مدیریت ایشان در سطوح مختلف دارند ..    

وی همچنین به جایگاه شناخته شده بین المللی دکتر لاریجانی اشاره کرد و افزود: رییس سابق مجلس شورای اسلامی در 12 سالی که رییس قوه مقننه بود تعامل خوبی با مجالس کشورها و برخی چهره‌های سیاسی جهان داشت و امروز خود برای رجال سیاسی دنیا و رسانه های معتبرخبری چهره‌ای آشنا است و بارها شاهد بودیم در ماموریت‌های خارجی، مورد استقبال مدیران ارشد اجرایی از روسای‌جمهور تا نخست‌وزیران کشورهای جهان قرار می‌گرفت.

این تحلیل‌گر سیاسی نزدیک به رئیس سابق مجلس شورای اسلامی همچنین به اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به دکتر علی لاریجانی اشاره کرد و گفت: سال‌ها است که ایشان مشاور امین رهبری است و همین  خدمات و پایبندی دکترلاریجانی به اسلام ، انقلاب و مردم را می‌رساند. چون همه می‌دانیم مقام معظم رهبری با کسی تعارف ندارند و افراد مورد اعتماد و امین را به عنوان مشاورانتخاب می نمایند  و برای ریاست قوه مجریه که از اهمیت زیادی برخوردار است چه کسی بهتر از امین رهبری که سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد .

دکتر رامین خسروی با نقش آفر ینی فراجناحی دکتر لاریجانی در صحنه های مهم سیاسی در کشور اعلام کرد : بدون تردید نقش برجسته دکتر لاریجانی در اتحاد ملی بین جناح ها و جریانات در چهارچوب نظام بر هیچ کس پوشیده نیست و ورود ایشان با سوابق روشن و وحدت آفرین گذشته مورد حمایت اصولگریان و اصلاح طلبان معتدل خواهد بود .

این فعال سیاسی و اجتماعی تندروی را از سوی هر جناح و جریان سیاسی قابل قبول ندانست و اظهار داشت : دولت فراجناحی که در آن از مدیران جوان ، انقلابی و کارامد فارغ از جهت گیری های سیاسی شکل بگیرد یک  ضرورت است و تنها با تشکیل دولت از سوی دکتر لاریجانی امکان شکل گیری دولت فراجناحی و کارامد ممکن است .

وی در پایان از همه نخبگان سیاسی از همه جناح ها و جریانات سیاسی خواست تا با تشکیل « کمپین دعوت » از دکتر لاریجانی بخواهند تا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نام نویسی نماید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.