.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریافت وجه برای کارنامه ممنوع!
دریافت هرگونه وجه برای ارائه کارنامه دانش آموزان ممنوع است.

به گزارش شمال نیوز، سیدحسین نصیری رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران گفت: دریافت هرگونه وجه با هرعنوان از اولیای دانش آموزان برای ارائه کارنامه تخلف محسوب می‌شود.

 

او افزود: با مجازی شدن آموزش مدارس، هیچ فوق‌برنامه‌ای در مدارس ارائه نشده است؛ بنابراین دریافت وجه از اولیا برای کمک به مدرسه هیچ توجیه قانونی ندارد.

 

معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران گفت: خانواده‌ها در صورت موافقت می‌توانند به‌صورت اختیاری به مدرسه فرزند خود کمک کنند، اما دریافت وجه اجباری غیرقانونی است.

 

نصیری افزود: اگر مدرسه‌ای غیر از این عمل کند، اولیا می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ثبت شکایات به آدرس shekayat.medu.ir ثبت کنند تا در حداقل زمان به آن رسیدگی شود.

 

او در مورد عدم احضار دانش‌آموزان و والدین آن‌ها به مدرسه جهت دریافت کارنامه، گفت: در راستای تغییر و تحولات در سامانه‌های وزارت و گسترش دولت الکترونیک، سامانه پادا pada به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است که دانش آموزان می‌توانند با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه شده و بدون حضور در مدرسه، کارنامه خود را دریافت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.