.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسداشت شهدای مدافع حرم و امنیت در توزیع برق مازندران
پاسداشت شهدای مدافع حرم و امنیت در توزیع برق مازندران

مراسم “باستاره هامی مانیم” در شرکت توزیع برق مازندرن برگزار شد

مراسم پاسداشت شهدای صنعت برق و گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای خان طومان و مدافع امنیت استان مازندران بابرگزاری همزمان ۵ مانور جهادی،آغاز فرایند عملیاتی پروژه برق رسانی یادمان شهدای هفت تپه، نامگذاری ۱۷ فیدر برق با یاد شهدای خان طومان و شهدای امنیت و تبادل تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا و شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد.

مراسم پاسداشت شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت با حضور آیت الله محمدی لایینی‌ نماینده ولی فقیه در استان، رضایی فرماندار مرکز استان، مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، سپری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران و جمعی دیگر از مسئولین در محل شرکت توزیع برق مازندران برگزار شد.

در یادواره بزرگداشت شهدای صنعت برق برجسته سازی تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه

نماینده ولی فقیه در مازندران بر زنده نگهداشتن و برجسته سازی تفکر و نیز فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش صدا و سیمای مرکز مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، در یادواره بزرگداشت شهدای صنعت برق، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای خان طومان و مدافع امنیت گفت: با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی، ملت ما جزو کشور‌های دست یافته به ابررایانه و در رده کشور‌های پیشرفته قرار دارد. نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: این پیشرفت‌ها نشان از آن دارد، که اسلام دین پیشرفت، ارزش، تقوا ومعنویت بوده و مخالفت برخی کشور‌ها با ایران اسلامی به دلیل متفاوت بودن پیوست فرهنگی، ارزشی و نسخه زندگی ما با غرب است.
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نامگذاری طرح‌ها به نام معصومان علیهم السلام و شهدا، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند گفت: عملکرد برخی قرض الحسنه‌ها و بانک‌ها ربوی بوده و باید در حفظ مسئولیت‌ها دقت لازم را داسته باشیم. امام جمعه ساری افزود: ما مدیون انقلاب بوده و باید تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی را در همه جهات برجسته و زنده کنیم، زیرا سلامت، صداقت و امانت از ویژگی‌های برجسته شهیدان محسوب می‌شود. مدیر عامل برق مازندران هم در این مراسم، از برگزاری همزمان ۵ مانور جهادی، اجرای ۸ طرح در قالب شش موضوع مختلف شامل تعویض سیم به کابل به طول ۱۴ کیلومتر، ساخت هزار و ۸۰۰ متر شبکه رینگ در منطقه فریدونکنار، اصلاح و تعویض ۳۵ پایه در منطقه دَرون کُلا (جنوب شهرستان بابل) و همچنین نصب یک دستگاه سکسونر در منطقه هزارجریب شهرستان نکا با ۲ میایارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه با تلاش بسیجیان شرکت برق استان خبر داد. سِپَری، آغاز فرآیند عملیاتی طرح برق رسانی یادمان شهدای هفت تپه، نامگذاری ۱۷ فیدر برق با یاد شهدای خان طومان و شهدای امنیت و نیز امضای تفاهم نامه همکاری با سپاه کربلا و شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای مبارزه با سرقت و شناسایی بیت کوین، مدیریت مصرف و رضایتمندی مشترکان را از دیگر موضوعات اعلام کرد. فرمانده سپاه کربلا نیز امیدآفرینی در جامعه و انجام کار‌های جهادی بی منت برای مردم را نیاز اساسی جامعه با هدف پویایی عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی، برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم. سردار سیاوش مسلمی با انتقاد از نبود روحیه جهادی میان برخی مسئولان گفت: یکی از موضوعات در دستورکار سپاه، رصد مدیران برخی از اداره‌ها که وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند، با هدف ایجاد رضایتمندی عمومی بوده و این مسئله با جدّیّت قوه قضائیه پیگیری می‌شود.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.501 seconds.