.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :آمریکایی ها از زیربار عهد وتعهدات شانه خالی می کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آمریکا دولت بدعهدی است، گفت: آنان از زیربار عهد وتعهدات شانه خالی می کنند.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی یوسف با اشاره به نقش قلم، نقش آن را در حفظ ونشر آثار برجسته وپررنگ دانست و گفت: بنابراین اگر ما می‌خواهیم در بعد دانش رشد کنیم باید به قلم توجه کنیم.

 

وی با عنوان اینکه امروز نقش قلم در بعد ارزشی برجسته شده است، گفت: در قرآن کریم، بخشی از پیام‌ها و اهداف در قالب داستان‌های آموزنده عرضه می‌شود.

 

وی با اظهار اینکه نقش دانشی قلم در حفظ ونشر آثار بسیار برجسته است، نقش آن را در تولید و ترویج علم ممتاز برشمرد و گفت: نقش وشکل قلم در اعصار مختلف، متفاوت شده است.

 

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: اگر قلم در راه خدا قرار بچگیرید هم بعد دانش و هم بعد ارزشی آن در مسیر درستی قرار می‌گیرد زیرا اگر علم و دانش و قلم در راه خدا باشد سلاح‌ها کنار خواهد رفت ولی اگر در راه خدا نباشد خطرناک است و سلاح ساز می‌شود.

 

امام جمعه ساری از ادارات و نهادها و مسئولان و مدیران خواست تا قلم را در راه درست قرار بدهند و گفت: ادارات از دروغ نویسی، گزارش دروغ و فاکتورسازی دروغین پرهیز کنند.

 

وی با بیان اینکه باید به قلم بدستان و قلم‌زنان که در نشر و تدوین ارزش‌ها تلاش می‌کنند، احترام بگذاریم، گفت: شهید نمونه‌ای از قلم خداست و شهدا نمونه‌ای از داستان‌های کوتاه خدایی است.

 

آیت الله لائینی تصریح کرد: اگر آثار قلم وجود شهدا وآیه‌های کتاب ایثار و شهادت را بشناسیم، بزرگترین تحول تاریخی رخ خواهد داد.

 

وی با اظهار اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا دولت بدعهدی است ونقض عهد می‌کند، گفت: این دولت پایبند به عهدها ومعاهدات نیست و متأسفانه ما بیشتر از تعهداتمان عمل کردیم درحالی که باید متناسب عمل کنیم.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه آمریکایی از زیربار عهد وتعهدات شانه خالی می‌کنند، گفت: باید متناسب با اقدامات آنان عمل کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.122 seconds.