.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور بیانیه ای پس از اتفاقات اخیر و دستگیری شهردار ؛
حمایت جامعه روحانیت شهرستان بابل از امام جمعه
شمال نیوز : آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با ....
حمایت جامعه روحانیت شهرستان بابل از امام جمعه

شمال نیوز: بیانیه جامعه‌روحانیت شهرستان‌ بابل درپی اتفاقات اخیر و حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی امام‌جمعه‌بابل بدین شرح منتشر شد :

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مردم شهید پرور و متدین  شهرستان بابل

 از مهمترین دستآورد  و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و از معجزات معمار کبیر انقلاب، امام راحل عظیم الشأن (ره)، احیاء نمازجمعه این فریضه عظیم عبادی سیاسی بصورت رسمی در سراسر کشور است که با درایت مقام معظم رهبری  شاهد برپائی آن در بیش از نهصد پایگاه در کشور می باشیم.

 سنگر عظیمی که در طول بیش از چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نقش اصلی و اساسی در تمامی عرصه ها بعنوان بهترین حامی و پشتیبان انقلاب و مردم متدین و انقلابی و محرومان و مستضعفان داخل و خارج از کشور بوده و هست.

 جایگاه مقدسی که از آن جایگاه شهدای گرانقدری همچون شهید صدوقی، دستغیب، مدنی، اشرفی اصفهانی، قاضی طباطبائی و رجال و شخصیت های بزرگی همچون مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله طالقانی، مرحوم آیت الله مشکینی و مرحوم آیت الله روحانی و دیگر مشعل داران هدایت جامعه، به هدایت گری انقلاب و امت پرداختند.

 حضور پرشکوه هفتگی امت حزب‌الله در این سنگر در سراسر کشور نشان از عظمت و رفعت این جایگاه و سکان داران آن می باشد و حوادث و التهابات به وجود آمده در برخی از مقاطع پیرامون آن نتوانست و نمی تواند از عظمتش بکاهد.

 حضور پرشکوه و چشم گیر مردم ولایتمدار شهرستان بابل از نخستین روزهای برگزاری این فریضه همواره زبانزد خاص و عام بوده و هست بطوریکه این حضور، از یک پایگاه به هفت پایگاه در سطح شهرستان گسترش پیدا کرده، که خود بالنسبه به شهرستان در داخل و خارج از استان امری بی نظیر است.

 آنچه که از حوادث به وجود آمده در ماههای اخیر در سطح شهرستان، صرف‌نظر از صحت و سقم اتهامات مطروحه در مراجع قضایی، با توجه به بیانیه صادقانه امام جمعه محترم بابل و عدم ارتباط موضوع با شخصیت حقوقی و حقیقی معظم له، حمایت قاطع خویش را از موضعگیری عادلانه ایشان، که تصمیم گیری در این موضوع بدون تاثیر پذیری از فضای موجود را به دستگاه قضایی محول فرموده، اعلام داشته و از همگان درخواست می گردد به منظور پیشگیری از سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب از بیان هرگونه اظهارات نامناسب و دون شأن بطورجدی خودداری و پرهیز نمایند  و همچون گذشته بار دیگر جلوه های ایمانی و انقلابی و اوج ولایتمداری خود را با حضور پرشکوه و دشمن شکن در نمازجمعه برحمایت قاطع از سنگر نماز جمعه و امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین روحانی به نمایش بگذارند.

 دوام توفیقات وافره همگان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان بابل


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.