.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیعانه بگیر سایت دیوار دستگیر شد
فردی که با درج آگهی‌های وسوسه‌انگیز فروش لوازم خانگی در سایت دیوار اقدام به اخذ بیعانه از قربانیان می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه چندین نفر به این پلیس با در دست داشتن مرجوعه قضایى و درخواست رسیدگى به شکوائیه‌های خود را مبنى بر کلاهبردارى از طریق سایت دیوار با آگهی جعلی فروش لوازم خانگی موضوع به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: این متهم با درج آگهی با قیمت پایین‌تر و وسوسه‌انگیز فروش لوازم خانگی در سایت دیوار، اقدام به اخذ بیعانه از قربانیان می‌کرد و پس از اخاذی از چندین نفر سیم کارت خود را تعویض و مجدداً با مشخصات دیگری اقدام به درج آگهی می‌کرده است.

 

سرهنگ خورشاد گفت:در نهایت کارشناسان پلیس فتا پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با دادسرا، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و ادوات و تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی وی را کشف و ضبط کردند.

 

او افزود: عامل کلاهبردار که مردی بیست و پنج ساله بود اقدام به کلاهبرداری از حساب ۳۹ نفر از هموطنان سراسر کشور به مبلغ پنج میلیارد ریال کرده بود اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: شهروندان به هیچ عنوان فریب تبلیغات جذاب و اغوا کننده سایت‌های تبلیغاتی را نخورده و قبل از هرگونه اقدامی از اصالت کالا و تقلبی نبودن و مسروقه نبودن کالا کسب اطمینان نکنند.

 

رئیس پلیس فتا مازندران دریافت بیعانه و عدم تحویل کالا را یکی از مهمترین کلاهبرداری‌های رایج در بستر سایت‌های درج آگهی عنوان کرد و افزود: هموطنان به هیچ عنوان قبل از دریافت کالا هیچ گونه وجهی به حساب فروشندگان واریز نکنند، زیرا کلاهبرداران سایبری پس از اخذ مبالغ، دیگر پاسخگوی تلفن و تعهد خود نخواهند بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.