.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی در آمل
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل از رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رمضانی رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد شهروندان آملی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: برخی از واحد‌های صنفی در رعایت شیوه نامه‌ها کم کاری می‌کنند  و متاسفانه رعایت فاصله اجتماعی در پاساژ‌ها ۳۰ درصد است.

 

او با اشاره به اینکه ۵ بیمارستان آمل درگیر موارد بستری بیماری کرونا هستند، افزود: موارد بستری‌ها بسیار کاهش شده، اما روند بسیار شکننده است.

 

رمضانی از عبور پیک مرحله سوم کرونا خبر داد و گفت:در اکثر استان‌ها پیک سوم در اوج بحران رسید در حالی که در مازندران پیک به مرحله بحران نرسیده و این نشان از عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود.

 

رمضانی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ نفر از کادر درمان این شهرستانی واکسنه شدند، افزود: اولویت واکسن کرونا با پرسنل بخش کرونا، اوژانس، ۱۱۵ و در مرحله بعد گروه هدف خواهد بود.

 

او از شیوع پیک چهارم بخاطر بازار‌های عید و عید نوروز ابراز نگرانی کرد و گفت: برای پیک چهارم برنامه ریزی کردیم تا در بیمارستان‌ها آمادگی رو ایجاد کنیم.

 

رئیس اداره بهداشت و درمان آمل افزود: متاسفانه عادی انگاری جامعه باعث افزایش شیوع کرونا خواهد شد که مردم برای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس حتما زدن دو ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.