.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع رسانه ها ؛
شروع مرحله دوم واکسیناسیون کادر درمان مقابله با کرونا در بیمارستان های مازندران از نهم اسفند / نصب ۲۱ دستگاه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران / بستری ۲۲ هزار بیمار کرونایی از سروع بیماری کرونا تا کنون ....
شروع مرحله دوم واکسیناسیون کادر درمان مقابله با کرونا در بیمارستان های مازندران از نهم اسفند / نصب ۲۱ دستگاه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران /  بستری ۲۲ هزار بیمار کرونایی از سروع بیماری کرونا تا کنون ....

شمال نیوز: دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات یکساله در حوزه پیشگیری و مقابله و کرونا،گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مازندران بیش از ۲۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان ها مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شده اند.

وی با اشاره به فرود پیک سوم و روند نزولی این روزهای شیوع کرونا در استان،افزود:متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا در استان ۲۴ هزار در مازندران فوت کردند.

موسوی با اشاره به اینکه متاسفانه در یک سال گذشته ۱۵ نفر از کادر درمان خود را از دست داده ایم،ادامه داد:طبق آمار میزان بستری های منجربه فوت در استان چیزی بالغ بر ۲/۶ درصد می باشد و بیشترین فوتی ها افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تزریق ۱۲۴ میلیارد تومان برای خرید تشکیلات سرمایه ای در یک ساله گذشته خبر داد و گفت:از زمان شیوع کرونا در استان یکی از مشکلات اصلی برای درمان افراد مبتلا دستگاه اکسیژن ساز بود که طی چند ماه گذشته ۲۱ دستگاه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران نصب و مورد استفاده قرار گرفت.

وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته درمانی را نصب و راه اندازی ۴ دستگاه سی تی اسکن در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانست و عنوان کرد:در یکساله گذشته ۲ هزار و ۲۷۰ نیرو به کادر درمان اضافه شده است.

موسوی همچنین هزینه داروهای استفاده شده از یکسال گذشته برای مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران را ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت:همچنین بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان در یکساله گذشته برای خرید و استفاده از اقلام حفاظتی کادر درمان هزینه شده است.

او افزود:از زمان شیوع کرونا در مازندران ۷۷۶ تخت در بخش های درمانی و ۲۰۰ تخت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه شده است.

موسوی در پایان از شروع مرحله دوم واکسیناسیون کادر درمان مقابله با کرونا در بیمارستان های سطح استان خبر داد و گفت:از شنبه ۶۶۰۰ دوز واکسن روسی اسپوتنیک وی برای ۳۳۰۰ نفر از کادر درمان استان آغاز خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.