.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار پیامکی با ترفند برنده شدن خودرو
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبرداری پیامکی با ترفند برنده شدن خودرو خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه افرادی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از آنان با ارسال پیامک و تماس تلفنی در خصوص برنده شدن خودرو در شبکه اجتماعی نسیم، موضوع در دستور کار کارشناسان و کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

 

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، فرد یا افرادی با ارسال پیامک و تماس‌های تلفنی با استفاده از سیم کارت‌های با هویت مجهول اقدام به کلاهبرداری و پول حاصل از آن را صرف خرید طلا و سکه در طلا فروشی‌های سطح شهر تهران و بخشی از آن را صرف خرید‌های اینترنتی می‌کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی رد فرد کلاهبردار را در یکی از مناطق شهر تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و هماهنگی انتظامی در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

 

سرهنگ حسینی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت با خرید پنل پیامکی از یک شرکت و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به مالباختگان در پوشش برنده شدن خودرو از آنان کلاهبرداری می‌کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.641 seconds.