.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخر هفته سرد در استان ؛
کاهش محسوس دما همراه با بارش برف و باران در مازندران
شمال نیوز : معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: به‌تدریج از سمت غرب بارش‌ها در آسمان مازندران آغاز شد و به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.
کاهش محسوس دما همراه با بارش برف و باران در مازندران

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی  اظهار کرد: با تقویت جریانات شمالی شرایط برای ابرناکی در آسمان استان شروع شده و بارش‌ها از سمت غرب استان شروع می‌شود که به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.

 

 

وی افزود: علاوه بر کاهش محسوس دما شاهد بارش برف در ارتفاعات استان هستیم.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: فردا با توجه به کاهش محسوس چهار تا هشت درجه دمای هوا انتظار داریم بارش‌ها در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان به‌‌صورت برف باشد.

 

اسدی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه علاوه بر تداوم هوای سرد انتظار داریم از میزان بارش‌ها کاسته شود و در مناطق غربی استان شاهد بارش برف و باران باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه روز جمعه به‌تدریج از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخزین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای ابتدایی هفته آینده جوی پایدار در اسمان مازندران حاکم خواهد شد که باتوجه به صاف بودن هوا؛ شب‌ها کماکان سرد و یخبندان خواهد بود.

 

معاون هواشناسی با تاکید بر مدیریت در مصرف انرژی، خاطرنشان کرد: کاهش دید، لغزندگی ، یخبندان و اختلال در تردد جاده‌ها به‌‌ویژه از مرکز به سمت غرب استان ، احتمال انسداد محورهای کوهستانی، احتمال آسیب و خسارت به سازه‏‌های کم مقاوم و سرمازدگی به نهالستان از مخاطرات این سامانه بارشی است.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.391 seconds.