.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزيده ستون ويژه روزنامه‌ها‌ي صبح

ادعاي مضحك حضور خانواده بن لادن در ايران؛ اعتراض ضد انقلاب با رقص؛ آب در عاشورا، هر سال در دانشگاه‌هاي امريكا؛ روانه شدن 2 جاسوس موساد به تيمارستان؛ پخش آهنگ بندري در محرم و ... بخشي از برگزيده ستون ويژه روزنامه‌ها‌ي صبح امروز كشورمان را تشكيل مي‌دهد.

روزنامه‌ها‌ي صبح امروز در ستون ويژه خود به انعكاس برخي اخبار پرداخته‌اند، آنچه در پي مي‌آيد گزيده‌اي از اين اخبار است.

/// كيهان

* بدهي سران فتنه به ضد انقلاب تمامي ندارد

گزارش هاي دريافتي كيهان حاكي از آن است كه موسوي و كروبي ديروز پس از حضور در مراسم تشييع منتظري مورد عتاب و حمله برخي از نزديكان و خانواده وي قرارگرفته اند.
اين دو طي ماه هاي گذشته تمام تلاش خود را كرده اند تا به ضدانقلاب ثابت كنند كه جزو آنها هستند و از تمام سوابق انقلابي و خط امامي خود توبه كرده اند، اما ظاهراً تلاش هاي بي دريغ آنها چندان مورد قبول قرار نگرفته و همچنان بايد براي اثبات هويت واقعي خود تلاش هاي بيشتري بكنند.
بنابر اخبار دريافتي، ديروز برخي از نزديكان منتظري اين دو نفر را فرصت طلب خوانده و از آنها پرسيده اند كه تا حالا كجا بوده ايد؟! هنوز درباره منظور نزديكان منتظري از اين عتاب گزارشي نرسيده است.
موسوي و كروبي كه مدت هاست جبهه انقلاب را ترك كرده و در قلب پروژه ضد ايراني و ضد اسلامي آمريكا و انگليس قرار گرفته اند، نتوانستند از مراسم ديروز براي هيچ يك از اهداف از پيش برنامه ريزي شده خود استفاده كنند.


* فقط قانون كم بود كه...

پس از صرف هزينه هاي گزاف دولت آمريكا براي حمايت از اغتشاشگران در ايران و برآورده نشدن خواسته هاي مقامات كاخ سفيد، جان مك كين، سناتور جمهوريخواه و نامزد انتخابات سال گذشته رياست جمهوري در آمريكا علت اين ناكامي را نداشتن قانوني مشخص در آمريكا براي حمايت از آشوبگران ايراني دانست.
وي در مصاحبه با فاكس نيوز ضمن تاكيد بر لزوم حمايت قاطع دولت آمريكا از آشوبگران در ايران گفت: دولت اوباما بهتر است به جاي وضع تحريم هاي جديد عليه ايران به حمايت از افرادي كه در خيابان هاي تهران عليه حكومت اين كشور شعار مي دهند بپردازد.
وي در ادامه مي گويد؛ اوباما دچار يك اشتباه استراتژيك شد كه بعد از مشخص شدن نتيجه انتخابات در ايران چند روز تا حمايت آشكار از آشوبگران در اين كشور وقت تلف كرد.
مك كين در ادامه تاكيد كرد كه كاخ سفيد بايد به راحتي از مردم ايران (اغتشاشگران) حمايت كند و اطلاعاتي كه لازم دارند در اختيار آنها قرار دهد.
وي بدون اشاره به تصويب بودجه هاي كلان در كنگره آمريكا براي پروژه براندازي نرم در ايران، گفت: به نظر من كنگره بايد قانوني را تصويب كند كه به راحتي بتوان از تظاهركنندگان (آشوبگران) ايراني حمايت كرد.
مك كين در عين حال خواستار كمك معنوي دولت آمريكا از آشوبگران نيز شده است.


* تسليت كاخ سفيد به مناسبت درگذشت آيت الله منتظري

كاخ سفيد با صدور بيانيه اي فوت آيت الله منتظري را تسليت گفت. مايك همر سخنگوي شوراي امنيت ملي كاخ سفيد روز يكشنبه با انتشار بيانيه اي درگذشت حسينعلي منتظري را تسليت گفت.
در اين بيانيه آمده است: ما درگذشت آيت الله العظمي حسينعلي منتظري را تسليت مي گوييم. او چهره شناخته شده اي بود و تعهد راسخش در دفاع از حقوق جهانشمول، براي وي احترامي بين المللي به همراه آورد.
وي افزود: خانواده او و همه جويندگان حقوق جهانشمول و آزادي هايي كه او پيوسته مدافع آنها بود در يادها و نيايش ما خواهند بود.
اين نخستين بار است كه واشنگتن براي يك چهره ديني عالم تشيع پيام تسليت صادر مي كند. بي.بي.سي درباره علت اين اقدام نوشت: كاخ سفيد در گذشته حمايتي از آيت الله منتظري كه سالها منزوي و تحت حصر خانگي بود نكرد، اما با افزايش نقش و محبوبيت او در جنبش اعتراضي پس از انتخابات اخير رياست جمهوري ايران به نظر مي رسد دولت آمريكا تصميم گرفت به درگذشت اين چهره سرشناس و بانفوذ واكنش نشان دهد.
علاوه بر اين آيت الله منتظري چندي پيش به مناسبت 13 آبان و سالگرد اشغال سفارت آمريكا در تهران، ماجراي گروگانگيري و حمايت خود را اشتباه خوانده بود.
گفتني است شيرين عبادي، عبدالكريم سروش، ابوالحسن بني صدر، مريم رجوي، اكبر گنجي، عطاءالله مهاجراني، محسن كديور، علي افشاري، عباس اميرانتظام، جبهه ملي و خانواده منافقين اعدامي از ديگر اشخاص و گروه هايي هستند كه بيانيه و يادداشت هايي را در رثاي منتظري منتشر كردند.
لازم به ذكر است محتواي اغلب اين مطالب، توهين به حضرت امام(ره) و دفاع از منتظري در برابر ايشان است.


* وقتي منوشه امير عصباني مي‌شود

سايت بالاترين كه با مديريت منوشه امير (منوچهر ساچمه‌چي) يك يهودي ايراني الاصل و مسئول بخش فارسي راديو اسرائيل اداره مي شود و چند تن از اصلاح طلبان فراري كادر آن را تشكيل مي دهند، طي يادداشتي از پيام رهبرمعظم انقلاب به مناسبت درگذشت آيت الله منتظري به شدت انتقاد كرده و آورده است: آن بخشي از پيام كه به مخالفت مرحوم منتظري با (امام) خميني اشاره دارد، درخشان ترين بخش از زندگي آيت الله منتظري است و جنبش سبز به اين علت آقاي منتظري را شايسته تقدير و تحسين مي داند.
گفتني است سايت بالاترين در طول فتنه اخير در ايجاد هماهنگي ميان سران فتنه با پياده نظام آنها نقش موثري داشته است.
شخصي به نام شاهپور (احتمالاً اسم مستعار است) به نمايندگي از جانب منوشه امير مديريت ميداني اين سايت را برعهده دارد.


* به عشق رهبر آمده

در پي سوءاستفاده جماعت اندكي كه به دعوت قبلي سران فتنه براي بهره گيري تبليغاتي از تشييع جنازه آيت الله منتظري به قم آمده و شعارهاي ساختارشكنانه سر داده بودند ، ديشب مردم قم با حضور در مسجداعظم اين شهر كه محل برگزاري مراسم ختم آقاي منتظري بود، فرصت سوءاستفاده را از پياده نظام سران فتنه سلب كردند.
جمعيت انبوه با شعارهاي؛ اين همه لشكر آمده، به عشق رهبرآمده، خوني كه در رگ ماست، هديه به رهبر ماست، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا و... اعلام كردند به سران فتنه اجازه نمي دهند حضور آنها در تشييع جنازه آيت الله منتظري كه در پي پيام رهبرمعظم انقلاب صورت پذيرفته است را به حساب خود بنويسند.
گفتني است رسانه هاي بيگانه و سايت هاي ضدانقلاب با انتشار تصاويري از جمعيت تشييع كننده پيكر آيت الله منتظري و حذف پلاكاردها و تصاوير بزرگ امام و رهبري كه جمعيت براي نشان دادن علت حضور خود در مراسم تشييع به همراه آورده بودند، تلاش كردند آنها را به عنوان حامي سران فتنه جا بزنند.


/// جمهوري‌اسلامي

* ادعاي آمريكا در مورد هواپيماي توقيف شده در تايلند

آمريكا مدعي شد هواپيماي توقيف شده در تايلند حامل سلاح براي ايران بوده است.
روزنامه آمريكائي وال استريت ژورنال نوشت : كارشناسان مستقل آمريكايي و بلژيكي با مطالعه اسناد پرواز هواپيماي ايلوشين ـ 76 كه با بار سلاح از كره شمالي پرواز مي كرد و در بانكوك پس از كشف سلاح توقيف شد به اين نتيجه رسيده اند كه هواپيماي ياد شده عازم ايران بود.
اين روزنامه مي افزايد مقامات ايران تاكنون هيچگونه واكنشي نسبت به اين موضوع نشان نداده اند. با توجه به اينكه "وال استريت ژورنال " هيچگونه مستندات يا شواهد قوي براي اثبات ادعاي خود جز اظهارنظر كارشناسان ياد شده ارائه نكرده صاحبنظران معتقدند اين موضوع يك طرح تبليغاتي جديد عليه ايران است.


* درخواست تهراني‌ها براي برخورد با عوامل وارد كننده شلوارك‌هاي موهن

مردم تهران پيگير برخورد با عوامل وارد كننده شلوارك هاي منقوش به اسما الله شدند.
انتشار خبر عرضه گسترده شلوارك هاي منقوش به پرچم كشورهاي ايران و عربستان و جمله "لااله الاالله " توسط يكي از پيمانكاران تامين كننده پوشاك فروشگاه هاي زنجيره اي موجب نگراني مردم شده است.
اين شلوارك ها علاوه بر اين فروشگاه هاي زنجيره اي در بسياري از فروشگاه هاي لباس نيز ديده شده اند.
در اين لباس ها كه توليد يك شركت خارجي است و از طريق امارات وارد كشور ايران شده به جاي كلمه جلاله در پرچم ايران تاج رژيم پهلوي درج شده است.


/// قدس

* جزئيات برنامه هسته‌اي امارات

امارات قرار است در برنامه هسته اي خود روند غني سازي اورانيوم را در خارج از كشورش آغاز كند.
تنها غني سازي كمتر از 72 صدم درصد در امارات مجاز است و بيش از اين بايد در خارج از اين كشور انجام شود.


* ادعاي مضحك حضور خانواده بن لادن در ايران

شبكه الجزيره گزارش داد كه عبدالرحمن بن لادن پسر دوم اسامه بن لادن سركرده القاعده ادعا كرده است كه چندين تن از اعضاي خانواده بن لادن در ايران در بازداشت به سر مي برند.
وي در مصاحبه با الجزيره كه روز دوشنبه در پايگاه اينترنتي عربي اين شبكه منتشر شده، اعلام كرده است كه خواهرم امان، يكي از نامادري هايم و پنج تن از برادرهايم از سال 1997 در تهران و در بازداشت هستند.
وي ادعا كرده است كه خواهرش چند هفته پيش و در جريان يك برنامه خريد كه هر شش ماه يك بار از سوي مقامهاي امنيتي ايران براي آنان تدارك ديده مي شود موفق به فرار شده و به سفارت عربستان پناهنده شده است.


* اعتراض ضد انقلاب با رقص

يك ضد انقلاب فراري در مصاحبه با شبكه پنج تلويزيون فرانسه از تلاش جديد براي ضربه زدن به نظام سخن گفت؛ رقص!
اين فرد به عنوان رقاص ايراني به بينندگان معرفي شده است. وي گفت كه تا زماني كه بتواند برقصد، به اعتراض هايش ادامه مي دهد.


* جريمه 200 ميلياردي براي مديرعامل قاچاقچي

مديرعامل يك شركت توليد نئوپان در مازندران به جرم قاچاق كالا 200 ميليارد ريال جريمه نقدي شد.


* فعاليت كاراته كاران بي حجاب تعليق شد

سرپرست فدراسيون كاراته از تعليق فعاليتهاي سبك شيتوريو شوكوكاي يونيون تا اطلاع ثانوي خبر داد.
پس از اينكه در مسابقات جهاني كاراته سبك شيتوريو شوكوكاي يونيون در آلمان مسؤولان برگزاري مسابقات از حضور بانوان محجبه ايراني در مسابقات خودداري كردند، تعدادي از ورزشكاران ايران با برداشتن پوشش خود در اين رقابتها شركت كردند.


* نقش سعودي در شايعه سازي عليه ايران

شايعه اخير درباره حمله نيروهاي ايراني به يك ميدان نفتي در مرز با عراق از سوي شبكه العربيه عربستان منتشر شد. اكنون اين پرسش مطرح است كه هدف از انتشار اين اخبار يا شايعات چيست؟


* ليبرمن: مصر از ايران بايد بيشتر بترسد

ليبرمن وزيرخارجه افراطي رژيم صهيونيستي گفت كه مصر بايد بيش از آن كه از اسرائيل هراس دارد از ايران بترسد.


* گزينه‌هاي جديد رياست ايرنا

با قطعي شدن انتقال محمدجعفر بهداد به دفتر رئيس جمهور و تصميم اسفنديار مشايي براي استفاده از وي در مقام معاون سياسي دفتر، مراحل نهايي تصميم گيري در خصوص مدير عامل جديد خبرگزاري جمهوري اسلامي در حال انجام است.
از محمد پارياب و عبدالرضا داوري به عنوان گزينه هاي احتمالي مديرعاملي ايرنا ياد مي شود.


* نامه احمدي نژاد به رئيس جمهور مصر

روزنامه المصري اليوم ديروز از نامه رئيس جمهور ايران به همتاي مصري خود با واسطه رئيس مجلس شوراي اسلامي خبر داد.


* پخش اذان مشترك شيعه و سني

شيخ الاسلام الله شكور پاشازاده، رئيس اداره مسلمانان قفقاز، پخش اذان مشترك از سوي جوامع اهل تسنن و تشيع در كشور را به صورت همزمان خواستار شد.


* تايمز: آمريكا خواستار دريافت تجربه‌هاي بهداشتي ايران شد

تايمز گزارش داد: مسؤولان بهداشتي ايالت مي‌سي‌سي‌پي آمريكا به استفاده از تجارب ايران در راه اندازي خانه هاي بهداشت علاقه مند شده اند.


* روزنامه انديشه نو توقيف شد

روزنامه انديشه نو به علت تخلفات متعدد از مفاد قانون مطبوعات، در نشست ديروز هيأت نظارت بر مطبوعات توقيف شد.


/// ايران

* تحصيل 286 نفر از آقازاده‌ها در لندن

يك عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به اظهارات رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در دانشگاه مشهد درخصوص تحصيل فرزندش در انگليس گفت: تمام مشكلات ما در لندن است، زيرا حدود 286 نفر از آقازاده‌ها و فرزندان مسئولين در لندن تحصيل مي‌كنند كه بنابراين شعار مرگ بر انگليس از زبان آنها قلابي است.
محمد كريم عابدي با بيان اين كه‌ هاشمي بايد تجديدنظر اساسي در مسائل رفتاري، خانوادگي و سياسي خود داشته باشد، تأكيدكرد: آقايان بايد آقازاده‌هاي خود را به دانشگاه‌هاي عالي كشور برگردانند چرا كه علوم آنها در جهت مشكل‌آفريني است.


* دخالت عفو بين‌الملل در پرونده توكلي

بي.بي.سي نوشت: سازمان عفو بين‌الملل خواهان آزادي مجيد توكلي از ليدرهاي گروه موسوم به سبز كه در بازداشت به سر مي‌برد، شده است.
مجيد توكلي دانشجوي اخراجي دانشگاه اميركبير و عضو سابق انجمن اسلامي اين دانشگاه است كه روز 16 آذر در تجمع اعتراضي دانشجويان، در اين دانشگاه سخنراني كرد و بعد از خروج از دانشگاه در حالي كه چادر به سر كرده بود، بازداشت شد.


* ادعاي روزنامه مصري درباره نامه احمدي نژاد به مبارك

يك روزنامه مصري مدعي شد كه رئيس مجلس ايران در ديدار با رئيس جمهور مصر نامه احمدي‌نژاد را به وي تحويل داده است.
روزنامه "المصري اليوم "، اعلام كرده كه قرار است حسني مبارك، رئيس جمهور مصر در سفر به كشورهاي منطقه خليج فارس محتواي مذاكرات خود با علي لاريجاني را به اطلاع سران اين كشورها برساند.
به نوشته اين روزنامه مصري، سفر حسني مبارك به منطقه پس از آن صورت مي‌گيرد كه وي ديروز در ديدار با علي لاريجاني، رئيس مجلس اسلامي ايران نامه‌اي از محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور ايران دريافت كرد.
اين روزنامه پيش‌بيني كرده كه مبارك پس از اين سفر محتواي نامه احمدي‌نژاد را فاش كند.


* آب در عاشورا، هر سال در دانشگاه‌هاي امريكا

اتحاديه دانشجويان مسلمان دانشگاه آريزوناي امريكا به منظور زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و ارتقاي آگاهي ساير دانشجويان بخصوص غير مسلمانان درخصوص اين روز و شهادت امام حسين (ع)، از محرم سال 2006 در روز عاشورا با تشكيل گروهي با عنوان "آب در عاشورا " حدود 400 بطري آب ميان دانشجويان دانشگاه توزيع مي‌كنند و اين سنت همچنان همه ساله در روز عاشورا ميان مردم و دانشجويان اجرا مي‌شود. مسئولان اتحاديه دانشجويان مسلمان دانشگاه آريزونا توزيع آب را امر مهمي در شناساندن فرهنگ عاشورا و تبيين واقعه آن روز و تشنگي امام حسين(ع) و يارانش مي‌دانند.


* پسر بن لادن: چندين عضو خانواده ما در ايران بازداشتند

عبدالرحمن بن‌لادن پسر دوم اسامه بن‌لادن سركرده گروهك تروريستي القاعده مدعي شده كه چندين تن از اعضاي خانواده بن لادن در ايران در بازداشت به سر مي‌برند.
وي در مصاحبه با شبكه تلويزيوني الجزيره گفته كه خواهرم "امان "، يكي از نامادري‌هايم و پنج تن از برادرهايم از سال 1997 در تهران و در بازداشت به سر مي‌برند.
وي ادعا كرده است كه خواهرش چند هفته پيش و در جريان يك برنامه خريد كه هر شش‌ماه يك بار از سوي مقامات امنيتي ايران براي آنان تدارك ديده مي‌شود موفق به فرار شده و به سفارت عربستان پناهنده شده است.
عبدالرحمان كه در سوريه اقامت دارد، همچنين مدعي شده است كه از حدود يك ماه پيش كه خواهر وي با او تماس گرفته و وي به خواهرش توصيه كرده كه به سفارت عربستان برود، از سرنوشت خواهر خود و ديگر اعضاي خانواده‌اش خبري ندارد.


* 2 جاسوس موساد راهي تيمارستان شدند

روزنامه صهيونيستي يديعوت احرونوت نوشت: دو جاسوس زن موساد در مركز سرزمين‌هاي اشغالي كه دچار بيماري رواني شده بودند، راهي تيمارستان شدند.
يديعوت احرونوت افزود: گفته مي‌شود كه اين دو جاسوس ممكن است به دليل فشار كاري زياد دچار اختلالات عقلي شده باشند.
اين روزنامه صهيونيستي نوشت: سازمان موساد براي جلوگيري از افشاي اسرار امنيتي توسط اين دو عضو رواني خود دو نگهبان به عنوان مسئول مراقبت از آنها گمارده است.


/// جام‌جم

* نتايج نظرسنجي دانشگاه مريلند: 80 درصد ايراني‌ها به برنامه‌هاي بي.‌بي.‌سي اهميت نمي‌دهند

براساس نظرسنجي كه از سوي دانشگاه مريلند آمريكا انجام شد، تنها 20 درصد از پرسش‌شوندگان اعلام كرده‌اند كه برنامه‌هاي بي‌.بي‌.سي و صداي آمريكا را دنبال مي‌كنند و 80 درصد پرسش شوندگان به اين پرسش پاسخ منفي داده‌اند.
در بخشي از اين نظرسنجي از پرسش‌‌شوندگان سوال شده است كه آيا شما برنامه‌هاي ماهواره‌اي و راديويي VOA (صداي آمريكا) يا بي‌.بي.‌سي را دنبال مي‌كنيد؟ براساس گزارشي كه اين مركز نظرسنجي دانشگاه مريلند مطرح كرده است، تنها 20 درصد پرسش‌شوندگان به اين سوال، راي مثبت دادند و 80 درصد به پرسش‌شوندگان به اين سوال راي منفي داده‌اند.


* ادعاي يك روزنامه مصري درباره نامه احمدي‌نژاد به مبارك

يك روزنامه مصري از نامه رئيس جمهوري ايران به همتاي مصري خود توسط رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران خبر داد.
روزنامه "المصري اليوم " نوشت: حسني مبارك رئيس جمهور مصر در سفر به كشورهاي منطقه خليج فارس قرار است محتواي مذاكرات خود با علي لاريجاني را به اطلاع سران اين كشورها برساند.
به نوشته اين روزنامه مصري، سفر حسني مبارك به منطقه پس از آن صورت مي‌گيرد كه وي در ديدار با علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران نامه‌اي از محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور ايران دريافت كرد.
اين روزنامه به نقل از منبعي كه خواست نامش فاش نشود، نوشت كه مبارك با سفر به امارات، كويت و عربستان؛ محتواي مذاكرات خود با علي لاريجاني را با سران اين كشورها بررسي مي‌كند.


* ديدار برخي نمايندگان با رئيس مجلس براي بركناري محتشمي‌پور

برخي نمايندگان ملت با علي لاريجاني رئيس مجلس براي بركناري محتشمي‌پور از دبيركلي كميته دفاع از مردم فلسطين مجلس ديدار و گفتگو كردند.
حميد رسايي، نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با فارس، ضمن اعلام اين خبر، در تشريح چرايي درخواست 140 نماينده از رئيس مجلس براي بركناري محتشمي‌پور از دبير كلي كميته دفاع از مردم فلسطين، گفت: پيرو نامه 140 نماينده مجلس براي بركناري وي از دبيركلي دبيرخانه دفاع از مردم فلسطين مجلس، برخي نمايندگان با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار كردند و از وي خواستند به دليل مواضع كميته دانشجويي دبيرخانه دفاع از مردم فلسطين مجلس كه در تقابلي آشكار با مواضع مجلس شوراي اسلامي در زمينه حمايت جمهوري اسلامي از مردم فلسطين است، از دبيركلي كميته دفاع از مردم فلسطين بركنار شود.


/// اعتماد

* سوگواري در ميرداماد

شنيديم نيروهاي يگان ويژه يكشنبه شب در پي اعلام حضور مردم در ميدان ميرداماد براي عزاداري درگذشت آيت الله منتظري در اين مكان مستقر شدند تا نظم مراسم را برقرار كنند.
برخي اخبار حكايت از حضور مردم در ساعات ابتدايي شب در خيابان ميرداماد دارد. بر همين اساس مردم سوگوار با تجمع در ميدان محسني شعارهايي را به ياد آيت الله منتظري سردادند.


* تسليت كاخ سفيد

سخنگوي شوراي امنيت ملي كاخ سفيد با انتشار بيانيه يي درگذشت آيت الله حسينعلي منتظري را تسليت گفت.
به گزارش سايت هاي خبري خارجي، مايك همر سخنگوي شوراي امنيت ملي كاخ سفيد اظهار داشت: ما درگذشت آيت الله العظمي حسينعلي منتظري را تسليت مي گوييم. اين روحاني ايراني چهره شناخته شده‌ايي بود و تعهد تزلزل ناپذيرش در دفاع از حقوق بشر، براي وي احترامي جهاني به همراه داشت.
در ادامه اين بيانيه كه روز يكشنبه انتشار يافت آمده است: ما در فكر و دعاي خود به ياد خانواده آيت الله منتظري و همه آنهايي كه به دنبال اعمال حقوق بشر و آزادي هايي هستند كه او (آيت الله منتظري) پيوسته مدافع آنان بود، خواهيم بود.


* بازداشت جمعي از فعالان سياسي و مدني

اتوبوس حامل جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي، فعالان جنبش زنان و اعضاي كميته گزارشگران حقوق بشر كه براي شركت در مراسم تشييع و تدفين آيت الله منتظري قصد سفر به قم را داشتند، متوقف شد و چندين نفر از آنها بازداشت شدند.
طبق اظهارات حاضران، دست كم 15 دستگاه خودروي پژو، اتوبوس حامل اين افراد را در ميدان انقلاب تهران متوقف كرده و جمعي از فعالان سياسي و مدني را بازداشت كردند.


* پخش آهنگ بندري در ماه محرم

سايت شيعه آنلاين در مطلبي انتقادي نوشت: در ايام محرم امسال سياست عجيبي را از صدا و سيما شاهد بوديم كه البته در ايام ماه محرم سال پيش هم ديده شده بود.
وقتي شبكه هاي تلويزيون را نگاه مي كنيم بعضاً مشاهده مي شود كه همزمان يك شبكه در حال پخش روضه است و شبكه ديگر در حال پخش آهنگ هاي شاد و مطربي و از آن جالب تر آن است كه بعضي از برنامه ها با آهنگ شاد و نامناسبي آغاز مي شوند و سپس مجري برنامه ايام محرم را تسليت مي گويد.
در مجموع عروسي و عزا را با هم پوشش مي دهد. به طور مثال روز شنبه 28 آذر در ساعت 23/11 شبكه 1 تصاوير راهپيمايي پرشور مردم در روز جمعه را با آهنگ بندري محمود جهان پخش مي كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.