.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انقلاب اسلامی،انقلاب عقیده
با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نیز راهبردهای مدیریتی در ایجاد بسترهای توسعه ای و پردازش به دانش خود سبب ترقی ایران است
انقلاب اسلامی،انقلاب عقیده

شمال نیوز: علی بالویی، فعال رسانه ای/ پیروزی انقلاب اسلامی یادآور خروش مردم در بازگویی آرمان و عقیده بود،آرمان و عقایدی که گرچه در ادوار مدیریتی مختلف سعی بر وارونه جلوه دادن قیام مردم ایران شده است اما آن روزهای سرنوشت ساز از ملت به پا خاسته ایران مردمی آگاه،با درایت و جستجوگر ساخته است.

انقلاب اسلامی ایران با ورود بر لایه های مختلف مدیریتی تلاش داشته تفکر علمی و خوداتکایی در زمینه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و امنیتی را نهادینه سازد و در این راستا پیشرفت هایی عظیم در دستیابی به علم دانش بنیان،پیشرفت های سلولی و مولکولی و دانش پزشکی و هسته ای داشته است.

کارکردهای انقلاب در کنار دستاورد برچیدن حکومت ستم شاهی زمینه ساز بروز عقیده ها بوده. و حضرت امام خمینی(ره)  انقلابی در تحول فکری ایجاد کرده است.

با گذشت بیش از چهار  دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نیز راهبردهای مدیریتی در ایجاد بسترهای توسعه ای و پردازش به دانش خود سبب ترقی ایران است .

گرایش مردم به ارزش‌های اسلام، و فعالیت حوزه و دانشگاه در صحنه‌های مختلف نوید روزهای درخشان در تربیت نیروهای انقلاب دارد. تا از منظر علمی و اجتماعی جایگاه ایران اسلامی در تراز ایران در افق های ۱۴۰۰ قرار بگیرد.

بازنگری بر ارکان مدیریتی،جراحی جراحت های عمیق تفکرات لیبرالی،جلوگیری از گسترش ثروت اندوزی و متعادل سازی قدرت میان اقشار جامعه ایران خواسته مهم مردم انقلابی است که می خواهند در دستیابی به چشم اندازهای توسعه کشور سهیم باشند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.