.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب رتبه هفتم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل در کشور
دانشگاه علوم پزشکی بابل در رتبه‌بندی پژوهشى سال ٩٩ دانشگاه‌های علوم پزشکى کشور رتبه هفتم را کسب کرده است.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکى بابل از ارتقا ۶ پله‌ای رتبه پژوهشى این دانشگاه در آخرین رتبه‌بندی پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سه سال گذشته خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکى بابل در رتبه‌بندی پژوهشى سال ٩٩ دانشگاه‌های علوم پزشکى کشور در میان ٢٤ دانشگاه هم‌گروه خود رتبه هفتم را کسب کرده است.

 

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل در این ارزشیابی پس از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جایگاه دوم در بین ۶ دانشگاه علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور (مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، بابل و شاهرود) قرار گرفت.

 

دکتر جلالی گفت: دانشگاه علوم پزشکى بابل در سال ٩٦ رتبه ١٣، در سال ٩٧ رتبه ١١ و در سال ٩٨ رتبه دانشگاه ٩ را کسب کرده بود و امسال موفق شد به رتبه هفتم ارتقا پیدا کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکى بابل افزود: این رتبه‌بندی در امور مربوط به پژوهش و تحقیقات دانشگاه‌ها و بر اساس شاخصه‌های مختلف تولید علم و دارا بودن ساختارهاى متعدد و مناسب تحقیقات و فناورى همه‌ساله صورت می‌گیرد.

 

او ضمن تبریک به همه دانشگاهیان برای این موفقیت ارزشمند، گفت: امیدواریم پس از رفع بلاى کرونا که هزینه‌های زیادى بر دانشگاه وارد کرده است، بتوانیم شاهد پیشرفتهاى بیشترى باشیم.

 

دکتر رضا قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل هم در این زمینه گفت: به‌واسطه راه‌اندازی برنامه‌های متعدد ثبت بیماری‌ها (رجیستری)، آزمایشگاه جامع تحقیقات، ارتقا سیستم‌های اطلاع‌رسانی، فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویی، رشته‌های دکترای پژوهش محور، در حیطه ساختار پژوهش در سال گذشته نیز به جایگاه ۵ دست پیدا کردیم. که بسیار ارزشمند است.

 

او افزود: این دستاورد مهم مرهون تلاش سیاست‌های مناسب دانشگاه، همت پژوهشگران ارجمند و نیز ایجاد زیرساخت‌های جدید پژوهشی بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.