.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام دکتر فرامرز سپری ؛
افتتاح ۱۱۸ پروژه توزیع برق مازندران در دهه فجر 99
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری از 118 پروژه در حوزه توزیع برق مازندران در دهه فجر امسال خبر داد .
افتتاح ۱۱۸ پروژه توزیع برق مازندران در دهه فجر 99

به گزارش شمال نیوز، دکتر فرامرز سپری گفت: ۱۱۸ پروژه با اعتبار ۲۲۱ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال هم زمان با ایام مبارک دهه فجر امسال در استان به بهره برداری می‌رسد.

 

وی افزود: این پروژه شامل کاهش تلفات، مقاوم سازی شبکه، رینگ و توسعه فیدر، مرمت روستایی، اصلاح و بهینه سازی و توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق می‌باشد.

 

سپری گفت: در امور برق سوادکوه ۱۸ پروژه، امور برق جنوب بابل و میاندرود هر کدام ۱۱ پروژه، امور برق جنوب ساری و آمل شرق هر کدام ۱۰ پروژه، در فریدونکنار ۹ پروژه، در بابلسر ۷ پروژه، در جویبار ۶ پروژه، در امیر کلا و بهشهر هر کدام ۵ پروژه، در امور برق شمال بابل و شمال ساری هر کدام ۴ پروژه، در امور برق قائم شهر و نکا هر کدام ۳ پروژه در امور برق گلوگاه ۲ پروژه و در سوادکوه شمالی یک پروژه در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

 

او افزود: برای بهره برداری از این پروژه‌ها تعداد ۵۴ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۷ هزار و ۸۰۵ کیلوولت آمپر نصب و ۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود ۵۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران طول خطوط فشار متوسط حوزه توزیع برق مازندران را ۱۳ هزار و ۵۰ کیلومتر و طول خطوط فشار ضعیف نیز ۱۷ هزار و ۳۸۵ کیلومتر عنوان و گفت: تعداد پست‌های توزیع برق مازندران نیز ۳۴ هزار و ۵۷۰ دستگاه با ظرفیت ۴ هزار و ۳۳۳ مگا ولت آمپر می‌باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.