.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید معاون استاندار بر صرفه‌جویی مصرف انرژی در ادارات
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر صرفه‌جویی مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در صرفه‌جویی انرژی پیشگام باشند. ‎




به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان در جلسه مدیریت بحران مصرف برق که با حضور دیگر معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در صرفه‌جویی انرژی پیشگام باشند.

 

رازجویان با بیان اینکه انرژی در ادارات باید به صورت بهینه مصرف شود، اظهار داشت: مردم با مشاهده صرفه‌جویی انرژی در ادارات، بیشتر به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف خواهند پرداخت.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه صرفه ‌جویی و مصرف بهینه گاز و برق تا پایان فصل زمستان باید ادامه داشته باشد، افزود: در صورتیکه مصرف گاز و برق توسط مشترکین مدیریت و صرفه‌جویی نشود، با افت فشار گاز و قطعی بیشتر برق روبرو خواهیم شد.

 

رازجویان با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ‌سازی، تصریح کرد: از صدا و سیما و اصحاب رسانه استان درخواست داریم بیش از گذشته فرهنگ مدیریت صحیح مصرف انرژی را انعکاس دهند.

 

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ نیروگاه‌های استان باید در راستای تولید برق و جلب رضایت مردم استفاده شود.

 

معاون استاندار مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد که در ادامه فصل زمستان با همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشترکین مسکونی، صنعتی و تجاری قطعی برق کمتری در استان اتفاق بیافتد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.229 seconds.