.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کالاهای مازندران روانه بازارهای ۳۴ کشور شد
ناظر گمرکات مازندران گفت: امسال بیش از ۵۵۵ هزار تن کالا به ارزش ۱۴۷ میلیون دلار، به ۳۴ کشور جهان صادر شد.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی منش بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از گمرک نوشهر با اشاره به ارزش ۸۸۶ میلیون و ۲۱۵ هزار دلاری تجارت خارجی طی سال جاری در استان اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه سال ۹۹ حجم تجارت خارجی گمرکات مازندران از ۲ میلیون و ۷۷۷ هزار تن گذشت.

 

ناظر گمرکات مازندران حجم انواع کالاهای صادراتی شامل فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مواد پلاستیکی، کیوی و… از گمرکات مازندران را بالغ بر ۵۵۵ هزار و ۷۹۰ تن خواند و اظهار داشت: ارزش کالاهای صادرشده طی مدت یاد شده بیش از ۱۴۷ میلیون و ۵۵۱ هزار دلار بوده که از گمرکات نوشهر، امیر آباد، ساری، فریدونکنار و آمل به مقصد ۳۴ کشور جهان نظیر عراق، فدراسیون روسیه، قزاقستان، افغانستان، امارات، ترکمنستان، هندو… صادر شده است.

 

یوسفی منش با اشاره به حجم واردات از گمرکات نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار گفت: همچنین طی ۱۰ ماهه سال ۹۹ بیش از ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۳۸ میلیون و ۶۶۴ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

 

وی تعداد کشورهای طرف معامله واردات کالا به گمرکات مازندران را ۲۸ کشور اعلام کرد وگفت: عمده ترین این کشورها روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، آلمان،، قزاقستان، سوئیس، ترکمنستان، هلند وانگلستان بوده و کالاهای وارداتی به گمرکات مازندران شامل ۲۳ قلم کالا نظیر جو دامی، ذرت دامی، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی، دانه‌های روغنی، گندم، چوب و تخته و… هستند.

 

ناظر گمرکات مازندران گفت طی ۱۰ ماهه ۱۳۹۹ ترانزیت کالا از گمرکات مازندران ۳۵ هزار و ۴۹۹ تن به ارزش ۴۲ میلیون و ۸۹۶ هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ از نظر وزنی ۸۵ درصد و ارزشی بیش از ۱۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره نوع کالاهای ترانزیت خارجی مبدا گفت کالاهای ترانزیت شده از سه گمرک نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار شامل کانتینرخالی، سیگار، مصنوعات پلاستیکی، لوله حفاری، موادشیمیایی، تخته نرادو… هستند که به امارات، عراق، پاکستان و مقصد مناطق ویژه اقتصادی ایران ترانزیت شده‌اند.

 

وی درآمد کسب شده توسط گمرکات مازندران را از تجارت خارجی طی ۱۰ ماهه سال ۹۹ با احتساب درآمد حاصل از ضمانت نامه از دو هزار و ۴۶۲ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال بیان کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.