.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یخبندان آسیبی به باغ‌های مازندران وارد نکرد
برف و یخبندان اخیر، آسیبی به باغ‌های مرکبات مازندران وارد نکرد.

به گزارش شمال نیوز، هادی ایزدی مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به برف و یخبندان اخیردر استان،گفت: گزارشی تا این لحظه، در خصوص آسیب به باغ‌های استان و یا مرکبات باقیمانده بر روی درختان به ما گزارش نشده است.

 

او افزود: البته برف و یخبندان به صورت جزئی، لطماتی به گل‌های نرگس و برخی گلخانه‌های خیار به ویژه در شهرستان جویبار وارد کرده است و این لطمات در استان به صورت عمومی نبوده است.

 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نزدیکی فصل هرس درختان، کاشت نهال، سم‌پاشی و کوددهی باغ ها، گفت: به موقع انجام دادن هر یک از این موارد به باغداران کمک خواهد کرد تا تولید بیشتری داشته باشند.

 

ایزدی افزود: اکنون زمان مناسبی برای هرس درختان سیاه ریشه است، اما برای درختان مرکبات باید باغداران کمی صبر کرده تا خطر سرما به کلی رفع شود و بهتر است از اواخر بهمن‌ماه، کار هرس باغ های  مرکبات را آغاز کنند.

 

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای کاشت نهال سیاه ریشه، بهمن و اسفند زمان مناسبی است، اما برای مرکبات توصیه می‌کنیم به دلیل سرما از اواخر بهمن‌ماه به بعد، کاشت نهال‌ها انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.026 seconds.