.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسنی بندپی خواستار شد ؛
لزوم تخصیص تجهیزات پزشکی و تکمیل کادر درمان تخصصی و فوق تخصصی مراکز درمانی چالوس، نوشهر و کلاردشت
شمال نیوز : این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار با برشمردن مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه ی انتخابیه اعم از مشکلات زیرساخت های فنی و تجهیزات پزشکی، کمبود نیروهای تخصصی و ....
لزوم تخصیص تجهیزات پزشکی و تکمیل کادر درمان تخصصی و فوق تخصصی مراکز درمانی چالوس، نوشهر و کلاردشت

شمال نیوز: نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس خواستار تخصیص تجهیزات پزشکی و تکمیل کادر درمان تخصصی و فوق تخصصی مراکز درمانی حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی محسنی بندپی ، نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت و درمان در راستای حل و پیگیری مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار با برشمردن مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه ی انتخابیه اعم از مشکلات زیرساخت های فنی و تجهیزات پزشکی، کمبود نیروهای تخصصی و فوق تخصص در مراکز درمانی و بیمارستانهای حوزه ی انتخابیه و تسریع در روند تکمیل پروژه های عمرانی از جمله مرکز درمانی مزگاه و اورژانس نوشهر و... خواستار مساعدت و همکاری معاونت وزیر بهداشت و درمان جهت مرتفع شدن مشکلات مطرح شده، شد.

 گفتنی است؛ معاون وزیر بهداشت و درمان در این جلسه با قدردانی از پیگیریهای مصرانه  محمد علی محسنی بندپی و با اشاره به بازدیدهای خود از مراکز درمانی و بیمارستانهای شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت و بررسی چند باره مسائل و مشکلات موجود گفت : در خصوص حل معضلات و مسائل موجود بخصوص در بحث تخصیص اعتبارات، تخصیص تجهیزات پزشکی و تکمیل کادر درمان تخصصی و فوق تخصصی به زودی اقدامات لازم در خصوص اجرای مصوبات صورت خواهد گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.132 seconds.