.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شریعتی عنوان کرد:
عمده مشکلات شرق مازندران؛ بیکاری و نبود صنایع تبدیلی کشاورزی است
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شرق استان مازندران به نسبت سایر شهرها از تنش آبی بالایی برخوردار هستیم که می توانیم با ساخت و گسترش شبکه آب سد گلابر آن را جبران کنیم.
عمده مشکلات شرق مازندران؛ بیکاری و نبود صنایع تبدیلی کشاورزی است

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی اندراتی؛ نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت،  با بیان اینکه بیکاری اصلی‌ترین موضوع و معضل در کل کشور و به ویژه در شرق استان مازندران است افزود: شاخص بیکاری در استان ما ۹.۵ است ولی حوزه انتخابیه بنده با بیکاری ۱۸ درصدی مواجه هستیم.

 

وی ادامه داد: شبکه راه های ارتباطی از دیگر مشکلات این حوزه انتخابیه است، حدود ۶۰۰ کیلومتر راه نامناسب روستاهای ماست که باید تلاش کنیم تا شبکه راه ارتباطی را بهبود بخشیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به موضوع شبکه آب کشاورزی اشاره کرد و گفت: ما در شرق استان مازندران به نسبت سایر شهرها از تنش آبی بالایی برخوردار هستیم که می توانیم با ساخت و گسترش شبکه آب سد گلابر آن را جبران کنیم زیرا کشاورزان ما به شدت از این موضوع ناراحت هستند.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نبود صنایع تبدیلی کشاورزی از دیگر موضوعات مهم در حوزه انتخابیه بنده است. در استان مازندران و به ویژه در شرق این استان مشکل جدی نبود صنایع تبدیلی کشاورزی را داریم، بسیاری از محصولات به صورت تازه مصرف میشوند و  دلال ها نیز با قیمتهای پایین دسترنج کشاورزان را نادیده می گیرند.

 

شریعتی با بیان اینکه مشکل فاضلاب از دیگر دغدغه های مردم است که در شرق استان مازندران اتفاق خاصی رخ نداده است افزود: مساله دیگر، مصرف سوخت مازوت نیروگاه شهید سلیمی است که مردم را با هوای آلوده در این منطقه روبرو کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.812 seconds.