.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مازندران خبر داد ؛
جذب ۳۰۰۰ فرزند ایثارگر در مازندران/ تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران
شمال نیوز : اوحدی گفت : طبق مصوبه فرزندان ایثارگران بالای ۷۰ درصد و فرزندان شهدا باید جذب و استخدام شوند و دولت در این زمینه موظف است و امیدواریم سازمان امور اداری و استخدامی ....
جذب ۳۰۰۰ فرزند ایثارگر در مازندران/ تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران

شمال نیوز:  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته یک‌هزار مسکن و سه هزار شغل برای ایثارگران و فرزندان آنان در مازندران ایجاد می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سعید اوحدی شامگاه شنبه در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تهیه زمین برای هزار واحد مسکونی در استان مازندران برای ایثارگران گفت: همچنین برای ایجاد سه هزار شغل برای فرزندان ایثارگران تفاهم امضا شده است.

وی همچنین با اشاره به وجود خیر در جلسه گفت: ۱۴ واحد مسکونی نیز توسط این خیر برای جامعه ایثارگری احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه به معیشت خانواده شهدا در لایحه بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه شده است، افزود: همچنین در آینده نزدیک آزمون اختصاصی جذب فرزندان ایثارگر برگزار می‌شود.

اوحدی یادآور شد: طبق مصوبه فرزندان ایثارگران بالای ۷۰ درصد و فرزندان شهدا باید جذب و استخدام شوند و دولت در این زمینه موظف است و امیدواریم سازمان امور اداری و استخدامی ظرف هفته آینده تاریخ آزمون استخدامی را اعلام کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره تبدیل وضعیت خانواده‌های ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی نیز گفت: در قانون بودجه موضوع تبدیل وضعیت نگاه جدی تری شده است و امیدواریم این قانون در مجلس به تصویب رسد.

وی یادآور شد: برای پیشگیری از شیوع کرونا تمامی کمیسیون‌های پزشکی ویژه ایثارگران که در تهران برگزار می‌شد، از امروز در مراکز استان‌ها قابل برگزاری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.504 seconds.