.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین دیدگاه عضو هیئت رئیسه مجلس درباره بودجه ؛
کریمی فیروزجایی : بودجه ۱۴۰۰ نیازمند پالایش و ویرایش اساسی است
شمال نیوز : نماینده بابل رقم واقعی لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده را دو هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کردوافزود: از این میزان تنها ۸۴۱ هزار میلیارد تومان به بودجه عمومی کشور و مابقی به شرکت‌های دولتی اختصاص دارد ....
کریمی فیروزجایی : بودجه ۱۴۰۰ نیازمند پالایش و ویرایش اساسی است

شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار اعلام نظرنهایی متخصصان، محققان دانشگاه‌ها و صاحب نظران در مورد بودجه سال آینده کشور شد و گفت: بودجه نیاز به پالایش و ویرایش اساسی دارد.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به مراحل پایانی بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس صاحب نظران و پژوهشگران می‌توانند موارد اصلاحی مورد نظر خود را برای نمایندگان ارسال کنند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس تعامل مجلس یازدهم با نخبگان و فرهیختگان را رویکرد اساسی خانه ملت در تدوین بودجه دانست وافزود: بودجه سال آینده کشور برای تصمیم گیری نهایی در صحن علنی مجلس نیاز به ویرایش و پالایش اساسی دارد.

نماینده بابل رقم واقعی لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده را دو هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کردوافزود: از این میزان تنها ۸۴۱ هزار میلیارد تومان به بودجه عمومی کشور و مابقی به شرکت‌های دولتی اختصاص دارد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تورم زا بودن لایحه بودجه سال آینده را به دلیل شفاف نبودن ارقام آن از اشکالات کلیدی عنوان و تصریح کرد: ارقام درآمدی بودجه پیشنهادی دولت مبتنی بر عملیات واقعی تبادلات اقتصادی نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به کارنامه کمیسیون تلفیق در این ارتباط یادآورشد: این کمیسیون با رفع مغایرت‌های لایحه بودجه با مقررات قانونی، شفاف سازی وکارآمدسازی آن را نمایان کرد.

این مسئول پارلمانی با تاکید بر وظایف خطیر نمایندگان در تدوین و تصویب بودجه سالانه گفت: هیاهوی رسانه‌ای و فشارهای سیاسی در مورد عقب نشینی نمایندگان انقلابی از ایفای رسالت ذاتی آنها بیفایده است.

کریمی فیروزجایی گفت: کشور در شرایط تحریم به بودجه عملیاتی و منطبق با اقتصاد مقاومتی نیاز دارد.

نماینده مردم بابل با اشاره به محذوفات فراوان لایحه بودجه پیشنهادی دولت در مجلس افزود: مأموریت عمده لایحه خروجی مجلس با رعایت الزامات قانونی تحکیم زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی واقتصادی کشور است.

کریمی فیروزجایی گفت: توجه به مؤلفه‌های عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، اعمال رویه‌های قانونی در عرصه فرهنگی و تقویت توان مالی اقشار آسیب پذیر کشور رویکرد محوری مجلس در تدوین بودجه محسوب می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.