.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماینر‌های غیرمجاز ۷ هزار مگاوات برق مازندران را بلعیدند
۲ هزار و ۵۰۰ ماینر غیرمجاز ۷ هزار مگاوات ساعت برق مازندران را مصرف کردند.

به گزارش شمال نیوز، فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از اول امسال تا پایان دی ماه در استان جمع آوری شد، گفت: این دستگاه‌های غیرمجاز ۷ هزار مگاوات ساعت برق مازندران را در این مدت مصرف کردند.

 

او افزود: در حالی که ما از همه مشترکان می‌خواهیم مصرف خود را حتی در حد خاموش کردن یک لامپ اضافه کم کنند، اجازه نخواهیم داد عده‌ای با سو استفاده، باعث ناپایداری در شبکه برق شده و احتمال بروز خاموشی را افزایش دهند.

 

سپری گفت: در مجموع با اقدامات صورت گرفته نه تنها به تعدیل روشنایی معابر اقدام شده بلکه سعی در اجرای برنامه‌های جدیدی در حوزه مدیریت بار داشته‌ایم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: ما حتی راضی به دادن یک کیلووات خاموشی به مردم نبوده و در این شرایط همه صنایع و مشترکان را همکار خودمان می‌دانیم و همانطور که در تابستان همکاری خوبی داشتیم، امیدواریم این روند در فصل جاری هم با توجه به محدودیت‌ها ادامه یابد.

 

او گفت: با جمع آوری رمز ارز‌های غیرمجاز، تاکنون معادل مصرف ۳ هزار و ۵۰۰ مشترک خانگی در سال، صرفه جویی شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: بخش عمده‌ای از رمزارز‌های غیرمجاز با گزارش‌های مردمی شناسایی و جمع آوری شد که موجب کاهش مصرف به میزان ۷۵ هزار کیلوات ساعت به صورت روزانه گردید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.