.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اضافه شدن ۲۵۳ بیمار کرونایی در مازندران
با بستری شدن تعداد ۲۵۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۳۲ نفر رسید.

به گزارش شمال نیوز،  درحالی ۱۱ ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران سپری شد که شاهد اوج‌گیری مبتلایان و بستری‌شدگان در استان هستیم.

 

استان مازندران درحالی پیک سوم کرونا را تجربه می‌کند که ادامه روزهای قرمز کرونایی بار مضاعفی بر دوش کادر درمانی استان تحمیل کرده است.

 

روزهای نگران‌کننده کرونایی در استان درحالی سپری می‌شود که متاسفانه برخی موارد و پروتکل‌های بهداشتی کمتر توجه می‌کنند درحالی‌که بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۲۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۸۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۱۱۹ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۴۶ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

 

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱۳بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید بستری و ۳۲ بیمار هم  ترخیص شدند.

 

وی گفت: ۴۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

 با بستری شدن تعداد ۲۵۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۳۲ نفر رسید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.