.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سند تحول قضایی پیشرو ومحرک است
رئیس کل دادگستری مازندران، سند تحول قضایی را نقشه راه قوه قضاییه برای اجرای عدالت پایدار دانست وگفت: این سند پیشرو ومحرک است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام صادق اکبری پیش ازظهر چهارشنبه در نشست صمیمی نخبگان حقوقی استان که به منظور بهره مندی از نظرات و پیشنهادات نخبگان، فرهیختگان و اندیشمندان حقوقی در اجرای کامل و صحیح سند تحول قضائی برگزار شد، مبارزه با فساد، احقاق حقوق عامه و ارتقا رضایتمندی را سه محور اساسی در اجرای سند تحول برشمرد.

 

رئیس کل دادگستری استان، سند تحول قضائی را سندی پیشرو ومحرک دانسته که با هوشمندی و درایت مسئولان عالی قضائی، صاحبنظران و دانشمندان حقوقی به صورت کاملاً علمی و عملیاتی تدوین گردید که با اجرای صحیح آن می‌توان بر مشکلات و موانع پیش رو فائق آمد.

 

عالی‌ترین مقام قضائی استان، بهره مندی از نظرات نخبگان و اندیشمندان در اجرای سند تحول را ضروری برشمرده و افزود: با توجه به ابلاغ عمومی سند تحول، این سند در معرض نقد و پیشنهاد صاحبنظران قرار گرفته تا با ارائه راهکارهای علمی، نسخه ارتقا یافته سند تحول را که با توجه به نیازهای حقوقی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه تدوین گردید، پیاده سازی و اجرا کرد.

 

حجت الاسلام اکبری در بخش دیگری از سخنان خود صحت، سرعت و دقت را سه عامل مهم دررسیدگی قضائی در محاکم استان دانسته و خاطرنشان کرد: این سه فاکتور مهم به موازات هم می‌تواند ما را در ارتقا رضایتمندی مراجعین، جلوگیری از اطاله دادرسی، صدور آرای با کیفیت و دقیق یاری کند.

 

رئیس کل دادگستری مازندران ضمن مهم ارزیابی کردن اجرای احکام به عنوان ماحصل و برآیند تلاش مراجع قضائی تآکید کرد: مجموعه قضائی استان، عزم جدی در اجرای احکام بویژه احکام کیفری داشته زیرا برافراشتن پرچم عدالت جز با اجرای دقیق و سریع احکام صادره محقق نخواهد شد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود از توجه ویژه دستگاه قضائی استان به ترک فعل مدیران خبر داد و افزود: نگاه قوه قضائیه هیچ گاه نگاهی منفعلانه نبوده و با مدیران مجرم اعم از فعل مجرمانه یا ترک فعل مجرمانه با قاطعیت و بدون تعارف برخورد قاطع قضائی خواهد شد و از این رسالت خود به هیچ عنوان عدول نخواهیم کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.