.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمین خواری هزار میلیارد ریالی در مازندران!
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری به ارزش یک هزار میلیارد ریال در چالوس خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر غیر قانونی مقدار قابل توجهی از زمین‌های زراعی و کشاورزی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی توسط ماموران و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان چالوس، در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ها و ساختمان‌های احداث شده در این زمین‌ها تخریب شد.

 

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در این عملیات ۲۵ هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی آن شهرستان قرار گرفت.

 

سردار میرزایی همچنین از آزاد سازی ۱۱ هزار متر از اراضی ملی این شهرستان در مرزن آباد که به تصرف زمین خواران در آمده بود نیز خبر داد و افزود: در این عملیات پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران سازمان حفاظت منابع طبیعی دیوار کشی‌ها و حصار‌های ایجاد شده در این زمین‌ها نیز تخریب شد.

 

فرمانده انتظامی مازندران ارزش زمین‌های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان در مجموع بیش از  هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط ۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.