.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واریز مابه التفاوت سهمیه سوخت آذرماه خودروهای حمل‌ونقل عمومی
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه خودروهای حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مرتضی ضامنی گفت: مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه ۶۱۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.

 

وی افزود: سهمیه آذر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و یکصد و ۱۰ میلیارد ریال است که در ۳۰ دی به حساب رانندگان واریز شده است.

 

ضامنی درباره نحوه استفاده از این اعتبار بیان کرد: اعتبار فوق در همه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

 

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر «سماس» از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.654 seconds.