.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جریمه ۱۰۱ هزار خودرو در طرح کاهش زنجیره کرونا در مازندران
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال قانون ۱۰۱ هزار خودرو توسط مأموران انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ نعمت الله آزادی اظهار داشت: مأموران انتظامی استان مازندران در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا موضوع را با همکاری و تعامل همه نهادها و ادارات ذیربط و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی استان با استان‌های همجوار، کنترل ورودی شهرها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی با اشاره به پلمب هزار و ۴۰۰ واحد صنفی متخلف و بی توجه به قوانین طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا طی ۲ ماه گذشته، افزود: مأموران انتظامی استان از آغاز اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا بیش از ۱۰۱ هزار خودروی غیر بومی را به دلایلی از جمله عدم توجه به دستورات پلیس و تردد با پلاک‌های غیر بومی از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون کردند.

 

معاون عملیات پلیس مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شهروندان خواست: تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس از مسافرت به مازندران جداً خودداری کرده و با قانونمداری، اخلاق گرایی، نوع دوستی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سلامت خود و دیگران را تضمین کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.