.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح شد ؛
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پای کار انقلاب/ ظرفیت‌های نهفته اقتصادی مازندران باید بالفعل شود
شمال نیوز : دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مازندران گفت: فعالیت جریان انقلاب در کشور مدتی است به دلیل ضعف‌هایی که در دو جریان اصلاح طلب و اصوگرا برای توسعه کشور داشتند بر همگان به خوبی مشخص شده است ....
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پای کار انقلاب/ ظرفیت‌های نهفته اقتصادی مازندران باید بالفعل شود

شمال نیوز:  نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت : انقلاب اسلامی ما مبتنی بر ناسازگاری با استکبار و دفاع از مظلوم شکل گرفته است و این موضوع ریشه در دین مبین اسلام دارد.

 

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمد باقر لائینی در دیدار دبیر و اعضای جمعیت ایثارگران مازندران  با اعلام اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی قطع وابستگی اقتصادی به دیگر کشورها است، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که نیازمندی‌های اقتصادی و اجتماعی کشور خویش را تامین کنیم و روی پای خود بایستیم و از همه ظرفیت‌ها برای تقویت بنیه اقتصادی کشور باید به صورت جدی فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: اسلام نیز بر تقویت بنیه اقتصادی مسلمانان تاکید داشت، برنامه‌های اقتصادی اسلام بسیار جامع وکارآمد است و به صورت کلی مبانی اسلامی در همه حوزه‌ها تعریف خاص و مشخص دارد.

 

وی با اشاره به کامل بودن دین اسلام، گفت: عده‌ای در تلاش هستند تا دین اسلام را تنها برای تنها برای برپایی حکومت معرفی کنند و اعلام می‌کند که با اسلام و مبانی اسلامی نمی‌توان حکومت تشکیل دارد، این در حالی است که اسلام دین کاملی است و دغدغه اسلام حکومت عدل الهی است.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: این افراد وقتی نمی‌توانند با اصول اسلام کنار بیایند و نمی‌توانند خودشان را تغییر دهند به دنبال تغییر قانون اساسی هستند و عده‌ای تحت عنوان شعار اصلاحات به دنبال تغییر اصول و مبانی اسلام هستند و به دنبال کمرنگ کردن اسلام و تاثیر ولایت فقیه در کشور هستند.

 

وی اضافه کرد: حفظ اصول به معنای این نیست که ما نیاز به اصلاحات نداریم باید خبط و خطاها را اصلاح کنیم اما این به معنای از بین بردن اصول نیست.

 

امام جمعه مرکز استان مازندران، ادامه داد:اینکه اصول باید حفظ شود به اصلاحات هم نیاز است را همه قبول دارند اما برخی می خواهند از طریق اصلاحات ضربه به اصول بزنند که این غلط است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه تقویت بنیه اقتصادی و تکیه به توانمندی‌های خودمان یکی از اولویت‌های اساسی در کشور است، افزود: با تکیه بر اقتصاد دروان زا باید صادرات محصولات کشور تقویت شده و واردات در جهت توانمند سازی اقتصادی کشور شکل بگیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اقتداری که سردار سلیمانی برای کشور و مسلمانان جهان رقم زدن، گفتک سردار سلیمانی وجودشان یکپارچه اعتقاد و ایمان بود ما به افرادی مانند ایشان نیازمندیم شما نخبگان مومن و انقلابی را جمع کنید و نخبگان غیر مومن غیر انقلابی را نیز پای کار آورده و از آنان نیروی انقلابی و مومن بسازید.

آیت‌الله لائینی ادامه داد: کاری کنید کار شما در حوزه رفتار فرهنگی و سیاسی تاثیرگذار باشد و موجب بصیرت افزایی جامعه شود که در جهت رسیدن به اهداف ابزار رسانه‌ای خودتان را تقویت کند و ارتباط گیری مناسبی داشته باشید.

 

در این دیدار دکتر صالح سوادکوهی، دبیر جمعیت ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی مازندران، اظهار داشت : جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه نخبگانی که دارد پای کار انقلاب است.

 

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مازندران گفت: فعالیت جریان انقلاب در کشور مدتی است به دلیل ضعف‌هایی که در دو جریان اصلاح طلب و اصوگرا برای توسعه کشور داشتند بر همگان به خوبی مشخص شده است.

 

جریان انقلابی برخواسته از دل مردم برای تثبیت و تقویت بینه نظام بدون توجه به گرایش‌های سیاسی با هدف ارتقا و فعالیت کشور برای اعتلای نظام اسلامی در کشور شکل گرفته است و در این مدت زمینه جذب جوانان انقلابی زیادی را در آستانه نیم قرن شدن انقلاب اسلامی ایران فراهم کرده است.

 

صالح سوادکوهی ادامه داد: جریان انقلابی برای معرفی اهداف و برنامه‌های خویش تلاش‌هایی را در سطح استان مازندران در دستور کار خویش قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مازندران از جمله جریاناتی است که تشکل نخبگانی خویش را فعال کرده است.

 

صالح سوادکوهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران این موضوع را اعلام کرد و گفت: اهداف و برنامه‌های جمعیت ایثارگران را با هدف توسعه فعالیت‌های انقلاب تهیه و تدوین کردیم.
وی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات ما پیگیری دغدغه‌های اصلی نظام بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

دبیر جمعیت ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی مازندران، خاطر نشان کرد: تقویت بنیه نخبگانی و توجه به اصول انقلاب و زمینه سازی برای استفاده مناسب از ظرفیت نخبگان برای رشد و اعتلای استان در حوزه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در این جمعیت مورد بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

 

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در استان مازندران برای رشد و اعتلا در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید شناسایی و برای رشد و تعالی آنها برنامه مدونی تهیه کرد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.