.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زندان مکانی برای اصلاح
رئیس کل دادگستری مازندران گفت:باید با تمهیدات و اقدامات تربیتی،فضای تنبیهی زندان را به فضای تربیتی تغییر داد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در دهمین نشست ماهانه هیات استانی نظارت و هماهنگی موضوع ماده ۲۷ دستورالعمل سامان دهی زندان‌ها و کاهش جمعیت کیفری استان، گفت: باید با تمهیدات واقدامات تربیتی، فضای تنبیهی زندان را به فضای تربیتی تغییر داد تا به صورت تخصصی مسائل و مشکلات زندان‌های استان پرداخته و رسیدگی شود.

 

او اهمیت و هدف از برگزاری این جلسات را پیگیری چگونگی نظارت بر امور زندانیان و طی آن نحوه بازدید مقامات قضایی استان از وضعیت زندانیان استان وارتقا نحوه چگونگی حل مشکلات مدد جویان عنوان کرد.

 

رییس کل دادگستری مازندران افزود: طرح پالایش زندان‌ها این فرصت را فراهم می‌کند تا با استفاده از مجازات جایگزین حبس برای برخی محکومان جرائم غیر عمد، محکومان مالی (محکومیت بایت پرداخت مهریه) و برخی دیگر از جرائم که امنیت اجتماعی را به مخاطره نمی‌اندازد، فضای بیشتری برای اصلاح و تربیت ایجادشود.

 

رییس کل دادگستری مازندران گفت: استقرار شورای حل اختلاف در زندان‌ها فرصت مناسبی برای پالایش زندانیان و کاهش جمعیت زندان‌ها است؛ شورای حل اختلاف مستقر در زندان با انتخاب افراد باتجربه و قدرت اقناع بالا در این واحد‌ها می‌تواند نقش بسزایی را در اجرای این دستورالعمل‌ها ایفا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.706 seconds.