.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجید جلالی واقعاً برای نساجی تنها و بهترین گزینه بود؟
مجید جلالی سرمربی کهنه کار لیگ برتری که امسال هدایت تیمی را برعهده نداشت، امروز با قراردادی یک و نیم ساله بار دیگر سرمربی نساجی شد.

به گزارش شمال نیوز،  عمر مربیگری وحید فاضلی با همه فراز و نشیب‌های نگران کننده اش تنها یازده هفته طول کشید و او با کارنامه‌ای تا حدودی ضعیف با شاگردانش خداحافظی کرد.

 

دو پیروزی، سه تساوی و شش شکست کارنامه مربی جوانی بود که به زعم خودش تیمش خوب بازی می‌کرد و فقط کمی بدشانس بود، اما این حرف‌ها و گاهی زیر بار ناکامی نرفتن او چیزی از نگرانی هواداران و به دنبال آن مدیران نساجی کم نکرد.

 

حالا مجید جلالی ۶۴ ساله سکان هدایت قرمزپوشان نساجی را در دست گرفت، با این توضیح که او سال اول حضور لیگ برتری نساجی هم در نیم فصل دوم با رفتن نکونام سرمربی نساجی شد.

 

مجید جلالی، علی دایی، حمید استیلی، خداداد عزیزی، حمید درخشان، اکبر میثاقیان، فرهاد کاظمی و اگر عبدالله ویسی که در لیگ مربیگری می‌کند را به حساب بیاوریم، همه گزینه‌های در دسترس بودند.

 

جز مجید جلالی و علی دایی که در شهرستان مربیگری نمی‌کند، بقیه گزینه‌ها هرکدام در این سال‌ها امتحان خود را پس داده اند و کارنامه درخشانی از خود به جا نگذاشتند و یا به عقیده بسیاری دوران شان گذشت و شاید با شرایط بازار، مجید جلالی منطقی‌ترین گزینه برای مدیران نساجی بود.

 

جلالی از سال ۱۳۸۲ یعنی در مدت ۱۷ سال در بیش از ۱۲ تیم مربیگری کرده و برخلاف سرمربی برکنار شده تمام لایه‌های فوتبال ایران را می‌شناسد.

 

پاس تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، سایپا، پیکان و چندین تیم شهرستانی دیگر تیم‌هایی بودند که جلالی در آن‌ها مربیگری کرد و تیم هایش در بدترین حالت چهل درصد بازی‌های شان را بردند.

 

حالا، اما او قرار است دومین بار در نساجی مربیگری کندکه بر خلاف دوره اول نه از بازیکنان تراز اول خبری است و نه انسجام به ارث مانده از نکونام در آن سال در این تیم مشاهده می‌شود.

 

جلالی قبل از هرچیزی یقیناً اگاه است که تیم جدیدش یک فصل نقل و انتقالات بسیار ضعیف را سپری کرده و همین حالا در پست‌های مختلف از جمله در دروازه و هافبک دفاعی مشکلات جدی دارد.

 

هرچند سرمربی سابق پاس تهران در فصل نقل و انتقالات نیم فصل می‌تواند جبران مافات و ضعف‌ها را برطرف کند، اما چهار بازی سخت دیگر تا نیم فصل باقیمانده و باید به ترتیب به مصاف شهرخودرو، ذوب آهن، استقلال و گل گهر سیرجان برود.

 

برخی کارشناسان اعتقاد دارند مدیران نساجی اگر برنامه تغییر در کادر فنی داشتند، باید قبل از دو دیدار خانگی اخیر به این کار مبادرت می‌ورزیدند تا سرمربی جدید راحت‌تر تیمش را بشناسد.

 

هواداران نساجی حالا امید شان به مرد باتجربه لیگ برتر است تا بتواند تیم محبوب شان را که ۲۴ سال در انتظار لیگ برتر بود را حفظ کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.104 seconds.