.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی ؛
سرپرست شهرداری ساری پنج مدیر جدید را منصوب کرد
سرپرست شهرداری ساری یک هفته پس از انتصابش از سوی استاندار مازندران ، پنج مدیر جدید شهرداری این شهر را منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا مرادی در نخستین تغییر و تحول مدیریتی به عنوان سرپرست شهردار مرکز مازندران ،علیرضا حمیدی را به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و حسین صالح نیا را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع  منصوب کرد.

 

مرادی همچنین به حمیدرضا صابر به عنوان سرپرست حوزه شهردار ، علی اکبر امینی به عنوان سرپرست دفتر شهردار و مجید رستم نژاد به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری ساری حکم داد.

 

براساس این گزارش ، سرپرست شهرداری ساری همچنین از زحمات و خدمات چند ماهه سید عباس راد سرپرست سابق معاونت توسعه مدیریت و منابع و امیرحسین پاکزاد سرپرست سابق معاونت خدمات شهری قدردانی و برای آنان در مسیر ادامه خدمت در مسئولیت مدیر مالی شهرداری ساری و مسئولیت اداره حقوقی شهرداری آرزوی موفقیت کرد.

 

سید عباس راد در این مدت با حفظ سمت در جایگاه مدیر مالی شهرداری ساری سرپرستی معاون توسعه مدیریت و منابع و امیرحسین پاکزاد نیز با حفظ سمت در ریاست اداره حقوقی شهرداری مسئولیت سرپرستی معاونت خدمات شهردری را بر عهده داشتند.

 

حمیدرضا مرادی که از سال ۹۸ ریاست حراست شهرداری ساری را بر عهده داشت ، پنجشنبه ۱۸ دی ماه با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست شهرداری ساری آغاز به کار کرد.

 

اختیارات شورای شهر ساری از جمله تعیین شهردار از ۱۶ دی ماه در پی انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور به استاندار مازندران به عنوان قائم مقام این نهاد واگذار شد. احمد حسین زادگان در حال حاضر تمامی اختیارات و وظایف شورای شهر ساری را برعهده دارد.

 

پرونده دستگیری اعضای شورای شهر از اوایل تابستان امسال شروع شد و در نهایت آخرین روزهای ماه آذر تمامی ۹ عضو اصلی پایشان به پرونده باز شد و دستگیر شدند.

 

شورای شهر ساری ۶ عضو علی البدل نیز داشت که چهار عضو از ورود به شورا برای بازگرداندن آن به حد نصاب انصراف دادند و تنها ۲ عضو حاضر شدند وارد شورا شوند که حضور آنها تنها ۲۱ روز بیشتر دوام نیاورد چون یکی از آنها دست به استعفا صوری زد و افکار عمومی به آن توجه نکرد و انتقادات بر آن پا برجا بود و دیگری هم تنها بازمانده از میان ۱۵ منتخب مردم در انتخابات شورای پنجم است که باقی مانده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.944 seconds.