.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«حاج قاسم» فراجناحی است
تحریف و وارونه نمایی حقایق پیرامون روند تحولات انقلاب اسلامی رخداد تلخی است که برخی افراد و جریان‌های سیاسی آن را کلید زده اند، اما باید بدانیم که حاج قاسم فراجناحی است.
«حاج قاسم» فراجناحی است

شمال نیوز: عقیل امامی*: در هفته‌های اخیر و در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم ایران، برخی از شخصیت‌های منتسب به یک جریان خاص که از قضا بر مصدر امور تکیه زده‌اند، در حرکتی خودستایانه با وام گیری از شخصیت بی بدیل این سردار مدافع ولایت و میهن به گونه‌ای در فضای رسانه‌ای کشور می‌تازند که گویی حاج قاسم عزیز یک شخصیت جناحی و برخاسته از اردوگاه آنان بود و از نام و یاد نیک آن مجاهد بزرگ اسلام به عنوان ابزار سیاسی برای تأمین منافع حزبی و جریانی بهره می‌جویند و این مسئله موجبات ناراحتی به حق دوستداران انقلاب را فراهم کرده است.

این افراد که از قضا در خاطره گویی و خاطره سازی ید طولایی دارند، با حضور در قاب تلویزیون و بیان خاطرات فاقد سند از مجالست سردار سلیمانی با چهره‌های سیاسی همسو با آنها که در دوران فتنه انگیزی علیه انقلاب در سال ۸۸ کارنامه قطوری دارند، این گونه القا می‌کنند که حاج قاسم سلیمانی در شمار حامیان این جریان قرار دارد. امری که اساساً در عالم واقعیت خلاف آن به راحتی قابل اثبات است.

پر واضح است سردار سلیمانی در زمره شخصیت‌هایی بود که با بزرگی و کرامت ناشی از ارزشهای والای انسانی با غالب سیاسیون و فعالان سیاسی و اجتماعی کشور ارتباط داشت و از این رهگذر در کنار حضور میدانی در عرصه رزم با خصم زبون، ابعاد دیگر مأموریت خطیر خود در حراست از آرمان‌های انقلاب را پیگیری می‌کرد.

بررسی کارنامه درخشان سردار پرافتخار جبهه توحید نشان می‌دهد که ایشان در سال ۷۸ با امضای نامه سرگشاده به همراه فرماندهان غیرتمند سپاه سرافراز به رئیس جمهور وقت در مورد تلاش‌های وی و جریان افراطی همسویش در مورد کمرنگ شدن ارزشهای اسلامی و فرهنگی در اثر سیاست‌های نامطلوب دولت متبوعش هشدار دادند و در دوره کنونی یعنی حاکمیت دولت تدبیر وامید نیز با هشدار در مورد فرجام برجام که از شبکه سراسری سیما پخش شد، به رسالت انقلابی خویش عمل کرده و ابایی از بیان آن نداشت.

ناگفته پیداست در هیچ برهه‌ای از حیات طیبه آن سردار مقتدر و انقلابی محافظه کاری و سکوت آن هم در زمینه اموری که به بنیاد و اساس انقلاب مربوط می‌شود معنا نداشته و معلوم نیست چرا سناریست‌های قهار سیاسی امروز به قلب واقعیت روی آوردند؟

نکته در خور اما پیرامون سناریو نویسی موج سواران سیاسی این است با توجه به تحولات ماه‌های آینده و نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری بیان این خاطرات ساختگی و نیز چسبندگی به مظهر ارزش‌ها و اسوه پایداری و مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی می‌تواند به خیال خامشان تا حدودی آنها را از گرداب خودساخته برای کشور و کارنامه سیاه و مردود در ۸ سال اخیر برهاند.

کوتاه سخن آنکه در برهه کنونی انقلاب اسلامی دارای اتاق فکر هوشمند و آراسته‌ای است که ارزیابی دقیق و همه جانبه نگرانه ای را برای تصمیم سازی ملت هوشیار و انقلابی همواره عرضه می‌کند و تحلیل‌های عاری از حقیقت عناصر بدخواه و کج اندیش نمی‌تواند در مسیر روشن حرکت‌های جهادی و مومنانه مردم با بصیرت ایران اسلامی به سمت قله‌های رفیع پیشرفت و سعادت اختلال ایجاد کند.

* تحلیلگر مسائل سیاسی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.342 seconds.