.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: باغ ۳۳ هکتاری رامسر قصه پرغصه چندین ساله است
استاندار مازندران با بیان اینکه باغ ۳۳ هکتاری رامسر قصه پر غصه چندین ساله مردم این شهرستان به شمار می‌رود، خواستار تسریع در احیای این باغ ملی شد.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان ظهر جمعه در حاشیه بازدید از باغ ۳۳ هکتاری رامسر با بیان اینکه برای احیای باغ ۳۳ هکتاری فرایندهای مالی و مجوزهای ملی را پیگیری خواهم کرد، افزود: در اولین قدم، دسترسی مردم به پیاده روها و دیواره سازی در باغ ۳۳ هکتاری باید عملیاتی شود.

 

وی گفت: باغ ۳۳ هکتاری قصه پر غصه چندین ساله مردم رامسر است و روند احیای آن با طرح میراثی در جدول زمانی مناسب عملیاتی می‌شود و در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران که با حضور وزیر میراث فرهنگی برگزار، روند احیای باغ ۳۳ هکتاری مصوب شد و اختلاف بین مشاور و سازمان میراث فرهنگی با دستور وزیر گردشگری مرتفع شد.

 

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه احیای باغ ۳۳ هکتاری اولویت و دغدغه اصلی استان مازندران است و این سرمایه ملی به علت کارهای جانبی بدون تأخیر عملیاتی شود، تصریح کرد: احیای باغ ۳۳ هکتاری با جدول زمانی و بر اساس طرح مشاور با کمک فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رامسر انجام شود.

 

حسین زادگان گفت: دسترسی مردم به پیاده روها و دیواره سازی در باغ ۳۳ هکتاری عملیاتی شود تا این سرمایه ملی منطقه خاور میانه و آسیا در حد و اندازه‌های خود ظاهر شود.

 

استاندار مازندران افزود: برای احیای باغ ۳۳ هکتاری فرایندهای مالی و مجوزهای ملی را پیگیری می‌کنم تا در بازه زمانی محدود، این باغ تا نوروز ۱۴۰۰ احیا شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.686 seconds.