.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدف باشگاه رایکا صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است
یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل گفت: هدف ما در این فصل صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است.

به گزارش شمال نیوز،  پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: تیم آماده و سرحالی امسال با حضور بازیکنان و کارفنی بومی و با دانش در اختیار داریم که به امید خدا به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می‌کنیم و حضوری پرقدرت در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور خواهیم داشت.

 

او با بیان اینکه به عنوان هوادار وارد تیمداری شدیم و صاحبان اصلی رایکا هواداران آن هستند، افزود: ما با نگاه بلندمدت آمدیم، حتی برنامه ۵ ساله باشگاه نوشته شده و آکادمی پایه باشگاه هم رد همه رده‌های سنی شروع به کار کرده است.

 

منیری نداشتن زمین اختصاصی برای تمرین را مهمترین چالش پیش روی باشگاه رایکا برشمرد و گفت: از مسئولان بدون چشمداشت مالی می‌خواهیم در کنار ما باشند و از تیم حمایت کنند.

 

او در مورد مشکل زمین برای میزبانی مسابقات لیگ یک فوتبال کشور، افزود: در جلسه‌ای که با رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران داشتیم، قرار شد یکی از ورزشگاه‌ها را به صورت اختصاصی در اختیار ما گذاشته شود، در غیر این صورت ورزشگاه شهدای ۷ تیر بابل را که هم اکنون در اختیار ماست، بازسازی و بهسازی کنیم.

 

منیری گفت: یکی از اتفاقات خوبی که توانستیم پیش از شروع فصل رقم بزنیم، پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره نقل و انتقالات بود. رایکا ۵ میلیارد تومان بدهی دارد که همه آن‌ها مربوط به دوره خونه به خونه است. در جلسه‌ای هم که قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه داشتیم، ایشان قول همکاری مساعد و پرداخت بدهی‌های باشگاه در دوره خونه به خونه را دادند.

 

علی اکبر جعفرنژاد یکی دیگر از مالکان باشگاه رایکا بابل هم در نشست با خبرنگاران، گفت: رایکا یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است که خوشبختانه مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران قرار گرفته است.

 

او افزود: از نظر مالی امسال مشکلی نداریم و در اول فصل هم ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.855 seconds.