.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با نظارت مستمر کارشناسان ؛
اجرای استعلام وضعیت سلامت مسافران حمل و نقل عمومی مازندران
شمال نیوز : نجفی گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری زیر ساخت فنی مربوطه جهت استعلام الکترونیکی وضعیت ابتلا افراد به بیماری کرونا آماده سازی گردید ....
اجرای استعلام وضعیت سلامت مسافران حمل و نقل عمومی مازندران

شمال نیوز: با نظارت مستمر کارشناسان، استعلام وضعیت سلامت مسافران حمل و نقل عمومی مازندران با جدیت در حال اجرا است.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:بر اساس بخشنامه‌های ارسالی از ستاد مرکزی و در راستای اجرای بند ۷ مصوبه جلسه چهل و دوم ستاد ملی مدیریت کرونا، هرگونه جابجایی مسافر به صورت جاده‌ای بدون دریافت نتیجه تست کرونا ممنوع شد.

او افزود: بررسی‌های به عمل آمده در کشور نشان می‌دهد که بسیاری از مبتلایان به کووید - ۱۹ با وجود دریافت جواب آزمایش مثبت PCR و آگاهی از ابتلا به بیماری، شرایط قرنطیه را رعایت نکرده و اقدام به مسافرت با استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل مسافربری می‌کنند.

نجفی گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری زیر ساخت فنی مربوطه جهت استعلام الکترونیکی وضعیت ابتلا افراد به بیماری کرونا آماده سازی گردید.

او افزود: سرویس بر خط استعلام الکترونیکی وضعیت ابتلا به کووید -۱۹ ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استفاده از رابط نرم افزاری وب سرویس و بر اساس پارامتر‌های ورودی کد ملی و تاریخ سفر، نتیجه وضعیت ابتلا افراد در تاریخ ارسال شده را پاسخ می‌دهد.

نجفی گفت:اگر نتیجه استعلام الکترو نیکی بر اساس "تاریخ سفر " به مدت ۱۴ روز از زمان تاریخ تست مثبت کووید -۱۹، مثبت اعلام شد از فروش بلیت ممانعت به عمل می آید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود:این فرآیند الکترونیکی در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به داخل وسیله نقلیه مجددا به صورت الکترونیکی انجام و در صورت مثبت بودن پاسخ از سوار شدن فرد به وسیله نقلیه جلوگیری به عمل می‌آید که خوشبختانه تاکنون در استان موردی در این زمینه مشاهده نگردید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.611 seconds.