.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنی که در پوشش کار خیر کلاهبرداری می‌کرد
زنی که در پوشش کار خیر اقدام به کلاهبرداری و سرقت طلاجات افراد مسن و میانسالان می‌کرد،دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی سرقت طلاجات و کلاهبرداری از افرادی در شهرستان نور توسط زنی که خود را خیر معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

 

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که در یکی از استان‌های دیگر سکونت داشت شناسایی کردند.

 

سرهنگ ساداتی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم را که به بهانه مشارکت در انجام کار خیر، اقدام به کلاهبرداری و سرقت طلاجات افراد مسن و میانسالان می‌کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

او افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۶ فقره سرقت و کلاهبرداری از مردم در شهرستان نور و سایر شهرستان‌های این استان اعتراف کرد و پس از پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ ساداتی در خاتمه با بیان این که کلاهبرداران معمولا جعل عناوین‌ دولتی و تظاهر به آداب مذهبی سعی در جلب اعتماد مخاطب خود را دارند، به مردم توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که برای هرگونه اقدام مالی نظیر مشارکت در سرمایه گذاری ها، انجام امورات خیر و ... به آنان مراجعه می‌کنند خودداری کنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.