.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابل بازنگری بودن پیامک‌های جریمه
استاندار مازندران گفت: پیامک جریمه که در طرح ممنوعیت تردد برای مالکان خودرو ارسال شده است قطعی نیست.

به گزارش شمال نیوز، حسین زادگان استاندار مازندران  با بیان اینکه از آغاز محدودیت تردد‌ها تاکنون ۳ هزار و ۳۰۸ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند، گفت: پیامک جریمه که در طرح محدودیت تردد برای مالکان خودرو ارسال شده است قطعی نیست و جهت اطلاع آنان است.

 

او افزود: برخی از این افراد دلایل منطقی و قانونی و یا کارت تردد دارند که می‌توانند مدارک خود را به دستگاه‌های اداری و واحدی که مشغول فعالیت هستند ارائه کنند تا به مرجع صدور جریمه ارسال شود.

 

استاندار مازندران در خصوص تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نیز گفت: این امکان و اجازه به دستگاه‌های اجرایی استان داده شد تا حدی برای ارباب رجوع مشکل ایجاد نشود نیرو‌های خود را کاهش دهند.

 

حسین زادگان ادامه داد: این اجازه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان داده شد که در شهر‌های قرمز نیرو‌های خود را به پایین‌تر از یک سوم کاهش بدهند.

 

او گفت: مراکز آموزشی خصوصی تحت نظارت آموزش و پرورش و فنی حرفه‌ای در دو هفته اجرای طرح می‌بایست تعطیل باشند تا در خلوت‌تر شدن مراکز تجمعی کمک حال باشند.

 

استاندار مازندران در خصوص طرح قاسم سلیمانی نیز با بیان اینکه ۷۵۰ پایگاه تاکنون فعال شدند، گفت: محور اول اجرای این طرح که آموزش مقابله با کرونا بود دستاورد‌های خوبی داشت و باید در بخش‌های دیگر نیز این طرح شتاب گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.