.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:آنهایی که خواب آمریکا را می بینند از غفلت بیدار شوند
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تازمانی که بسیج و سپاه حضور دارند، آمریکا بازگشتنی نیست، گفت: آنهایی که خواب آمریکا را می بینند باید از غفلت بیدار شوند.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر شنبه در نشست خطابه مجازی با تاکید براینکه باید تحریم‌ها را خنثی و بی اثر و برآن غلبه کنیم، افزود: باید حالت انقطاع از خارج داشته باشید و باید از کسانی که تحریم‌ها را علیه ما وضع کردند، ببریم و به خداوند و داشته‌های خود اتکا کنیم.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افزایش تولید خودرو با بیان اینکه خودرو صنعت مادر است، گفت: با فعال شدن این صنعت، صنایع دیگر نیز فعال می‌شوند و باید به تولیدکنندگان و قطعه سازان داخلی تکیه کنیم.

 

وی همچنین با تکیه بر تولید فرآورده‌های نفتی، تحریم نفتی را نعمت دانست و گفت: باید به سمت صنایع وو فراورده‌های نفتی سوق پیدا کنیم.

 

آیت الله لائینی با اظهار اینکه سالانه میلیون‌های تن دانه‌های روغنی و دام واردات می‌شود، گفت: واردات ۵.۵ میلیون تن جو، ۴.۵ میلیون تن سویا از جمله کالاهایی است که صورت می‌گیرد و باید تولید این محصولات را مورد توجه قرار دهیم.

 

امام جمعه ساری رسیدگی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده را ضروری دانست و گفت: علیرغم هزینه‌های سنگین کالا، ملت همچنان به آرمان‌ها وفادار هستند و باید با نیازمندان و آسیب دیدگان همدردی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان خواست تا برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و گفت: خیران نیز برای حمایت از آسیب دیدگان وارد میدان شوند.

 

وی همچنین به پیام مقام معظم رهبری درباره هفته بسیج، آن را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد خداوند یاد کرد و گفت: بسیج ذخیره بزرگی محسوب می‌شود و دشمنان و بدخواهان نقشه‌هایی برای آن کشیدند و نباید بگذاریم خواب آنان تعبیر شود.

 

وی با اظهار اینکه تازمانیکه که بسیج و سپاه و ملت عظیم انقلابی حضور دارند، آمریکا برگشتنی نیست، گفت: آنهایی که خواب آمریکا را می‌بینند، بیدار شوند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.878 seconds.