.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهید فخری زاده عاشق کشور و نوآوری بود
شهردار رستمکلا، از شهید والامقام فخری زاده به عنوان عاشق ولایت، کشور و نوآوری یاد کرد و گفت: وی همواره ملجاء مردم بود.

به گزارش شمال نیوز، علی برهانی با تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند عرصه علم و دانش هسته‌ای، با بیان اینکه شهید فخری زاده از جهاتی دارای شخصیت بارز و نمونه‌ای بود، افزود: شخصیت علمی ایشان بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با بیان اینکه وقتی شهید فخری زاده به بهشهر و زادگاه همسرش می‌آمد، به نوعی ملجاء مردم بودند و مردم برای پیگیری امور به ایشان مراجعه می‌کردند، افزود: شهید فخری زاده تلاش می‌کرد تا کسی دست خالی از نزد وی نرود و سعی می‌کرد در حد توان به درخواست‌های مردمی پاسخ دهد.

 

شهردار رستمکلا با اظهار اینکه نکته بارز شخصیتی شهید فخری زاده را باید در شخصیت خانوادگی وی جستجو کرد، گفت: بسیار برای خانواده احترام قائل بود و شخصیتی رئوف، مهربان و دوست داشتنی بود.

 

وی با عنوان اینکه دشمنان تصور می‌کنند با حذف و ترور چنین شخصیتی می‌توان راه وی را مسدود کرد، گفت: راه شهید محسن فخری زاده با شاگردانی که تربیت کرده‌اند ادامه خواهد یافت.

 

برهانی از شهید فخری زاده به عنوان شخصیتی عاشق کشور و ولایت، پرکار، عاشق نوآوری یاد کرد و گفت: وی به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.

 

وی با اظهار اینکه شهید فخری زاده چند روز پیش به رستمکلا آمده بودند، گفت: دیروز ظهر رستمکلا را به مقصد تهران ترک کرده بودند.

 

شهید محسن فخری زاده بعدازظهر دیروز در راه بازگشت به تهران و در آبسرد دماوند در پی حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.775 seconds.